رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران از حضور پنج داور مازندرانی برای قضاوت در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در کلاس توجیهی خبر داد.

بهروش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: برای حضور در کلاس توجیهی لیگ برتر فوتبال کشور 38 داور و 56 کمک داور برتر و فعال کشور دعوت شدند.

وی افزود: اشکان خورشیدی، رضا عادل، وحید کاظمی، بهرام کیانی و علی اکبر عظیم پور به عنوان داور مازندرانی در این کلاس توجیهی هستند.

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: کلاس توجیهی و بازآموزی پیش فصل لیگ برتر فوتبال کشور برای داوران و کمک داوران لیگ برتری از 11 تا 14 تیر در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود.

بهروش گفت : این دوره از کلاس به صورت تئوری،عملی و تست آمادگی بدنی برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری کلاس توجیهی درجه یک به ملی برای داوران فوتبال مازندران خبر داد و افزود : این کلاس از پنجم تا هفتم تیر به مدت سه روز با حضور داوران فعال استان در ساری برگزار می شود.

بهروش با اشاره به حضور حسین عسگری به مدرس این دوره تصریح کرد : 36 داور در کلاس درجه یک به ملی و بیش از 100 داور نیز در کلاس ارتقا و بازآموزی زیر نظر حسین عسگری رئیس دپارتمان داوران فوتبال کشور و مدرس بین المللی کنفدراسیون فوتبال آسیا آموزش خواهند دید/س


برچسب ها: کلاس ، توجیهی ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.