به دليل كيفيت خوب برگزاري جشنواره در اصفهان، به نظرمن اين مكان بهترين جا براي برگزاري جشنواره كودك است و بعضي اوقات از تغيير مكان آن به استان ديگر تعجب مي كنم.

بهرام عظيمي؛ كارگردان سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به كيفيت خوب برگزاري جشنواره در اصفهان، دسترسي به سينماها و هتل پذيرايي خوب، استقبال خوب از هنرمندان و نمايش خوب آثار به نظرمن اين مكان بهترين جا براي برگزاري جشنواره كودك است و بعضي اوقات از تغيير مكان آن به استان ديگر تعجب مي كنم. 


 
وي افزود: با توجه به اهميت جشنواره فجر بسياري از كارگردانان علاقه مند به نمايش آثار خود در جشنواره فيلم فجر هستند و جشنواره كودك هيچ گاه اهميت فجر را ندارد آن شور و شوق جشنواره فجر در جشنواره فيلم كودك وجود ندارد.  
 
عظيمي ادامه داد: با وجود حرف ها و صحبت هاي بسيار براي حمايت از اين آثار اما هيچ گاه فيلم هاي ژانر كودك جدي گرفته نمي شود و به اين دليل بسياري از كارگردان علاقه مند ساخت فيلم براي بزرگسالان هستند و شاهد اين موضوع هستيم كه بسياري از فيلم هاي جشنواره كودك مضمون كودكانه ندارند.  
 
اين كارگردان تصريح كرد: در كشورهاي ديگر در طول سال ده ها فيلم با اين مضمون ساخته مي شود در حالي كه كشور ما حدود 10 سال با اين كشورها فرق دارد و در صورت ساخته شدن چنين فيلمي به دليل جذابيت نداشتن استقبال چنداني از آن نمي شود.  
 
كارگردان فيلم سينمايي تهران 1500 عنوان كرد: در ساخت بسياري از فيلم هاي خارجي حدود 80،‌90 درصد از تخيل قصه، مكان هاي عجيب و غريب استفاده مي شود و 20 درصد بقيه مربوط به رابطه كودكان با والدين و موضوعات مربوط به آن هاست در حالي كه در كشور ما اين مضامين وجود ندارد.  /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.