عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: براي ارتقاء و بهبود وظايفمان، فهم، فکر، تجربه بسيار مهم است و بايد در کنار شعارهايمان به عمل، تدبير و اخلاق توجه کنيم، چرا که ما از مچ‌گيري و حذف يکديگر نتيجه‌اي نمي‌گيريم، بلکه آنچه که مثمر ثمر خواهد بود، جذب است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام والمسلمين "سيد رضا اکرمي" عضو جامعه روحانيت مبارز در همايش سپاس از ستادهاي انتخاباتي رئيس جمهور منتخب که صبح امروز در سالن وزنه‌برداري ورزشگاه آزادي برگزار شد، اظهار داشت: حجت‌الاسلام والمسلمين "حسن روحاني" اولين شخصي بود که بعد از پيروزي انقلاب اسلامي در مسجد ارگ واژه "امام" را براي معمار انقلاب مطرح کرد.

وي افزود: من نمي‌گويم روحاني معصوم و يا فرشته است، بلکه مي‌گويم او انساني فکور، فهيم و با تدبير است و تاکنون هيچ‌گونه انحراف، کج فکري، کج انديشي و کج سخني را از رئيس جمهور منتخب نديده و نشنيده‌ام و آنچه را که مي‌توان از شخصيت وي برداشت کرد، فهم، فکر، تدبير، فداکاري و وفاداري است.

عضو جامعه روحانيت مبارز، با اشاره به حضور حجت‌الاسلام والمسلمين روحاني در انتخابات رياست جمهوري خاطرنشان کرد: وي با حضورش در صحنه انتخابات و خلق حماسه سياسي از سوي مردم، باعث برگزاري انتخاباتي شد که به اذعان شوراي نگهبان، هيچ‌گونه شکايتي درباره اجراي انتخابات دريافت نکرده است.

اکرمي بيان داشت: در مناظره‌ها و صحبت‌هاي حجت‌الاسلام والمسلمين روحاني چالش‌هايي را ديديم و حقايقي را شنيديم که در آن وضعيت موجود در کشور کاملا روشن و گويا بود.

مشاور رئيس جمهور منتخب در امور روحانيت، با اشاره به مشکلات کنوني کشور تصريح کرد: در کشور در چند سال اخير با مشکلات زيادي در عرصه‌هاي مختلف مواجه بوديم، اما شاهد پيشرفت علمي و تکنولوژي نیز در کشور بوده‌ايم.

اکرمي ابراز داشت: انتخابات 92 به فضل خداوند و با تدبير و همکاري خودمان به بهترين شکل برگزار شد و ما بايد بعد از برگزاري انتخابات در بهبود اوضاع و برآورده شدن خواسته‌هايمان به رئيس جمهور منتخب کمک کنيم.

وي ادامه داد: هر آنچه را که براي جامعه مفيد تشخيص مي‌دهيد به صورت مکتوب براي رئيس جمهور منتخب‌مان ارسال کنيد تا بتوانيد وي را در پيشبرد اهدافش طي چهار سال ياري کنيد.

عضو جامعه روحانيت مبارز در پايان خاطرنشان کرد: براي ارتقاء و بهبود وظايفمان، فهم، فکر و تجربه بسيار مهم است و بايد در کنار شعارهايمان به عمل، تدبير و اخلاق توجه کنيم، چرا که ما از مچ‌گيري و حذف يکديگر نتيجه‌اي نمي‌گيريم، بلکه آنچه که مثمر ثمر خواهد بود، دستگيري و جذب است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حماسه ، حذف ، مبارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار