رئیس اداره ورزش شهرداری منطقه 7 از برپایی ایستگاههای ورزش صبحگاهی در بوستانهای این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، هادی کاشانی گفت: با توجه به استقبال آقایان و بانوان از برپایی ایستگاههای ورزشی صبحگاهی، زمینه حضور بیشتر آنان در بوستانها وارتقای سلامت جسم و روح آنان فراهم شده است.
 
وی افزود: علاوه بر راه اندازی این ایستگاههای ورزشی، برگزاری مسابقات محلات آقایان و بانوان در رشته های مختلف در مجموعه های فرهنگی و ورزشی ساعی و صادق زاده از دیگر برنامه های اجرایی است که برای پر کردن اوقات فراغت آقایان و بانوان در نظر گرفته شده است.
 
مدیر ورزش منطقه 7 با اشاره به نزدیک شدن فصل تابستان و استفاده شهروندان از امکانات و تجهیزات ورزشی در بوستانهای منطقه تصریح کرد:بهسازی و مناسب سازی فضاهای بوستانها ، تعویض وسایل بازی و نصب پست های ورزشی از جمله برنامه های اجرایی آماده سازی بوستان ها است.
 
به گفته وی، به مناسبت هفته جوان و ایام شعبانیه مسابقات ورزشی مختلفی از قبیل تکواندو، شنا و ژیمناستیک در مجموعه ورزشی ساعی و همچنین مسابقات کاراته در مجموعه ورزشی صادق زاده برگزار خواهد شد.
 
کاشانی با اشاره به اینکه شرکت دراین مسابقات برای عموم آزاد می باشد، یادآور شد: مسابقات شنا در 9 رده سنی و دردو رشته کرال و قورباغه برگزار می شود.
برچسب ها: ورزش ، شهرداری ، صبحگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار