کتاب «مجموعه قوانین و ضوابط مؤسسات قرآنی و مردمی» در استان سمنان منتشر شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، کتاب «مجموعه قوانین و ضوابط مؤسسات قرآنی و مردمی» با توجه به اطلاعات حقوقی و قوانین و ضوابط مورد نیاز مدیران مؤسسات قرآنی مردمی چاپ و در استان توزیع شد.

این کتاب توسط معاونت ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب با توجه به اهمیت تقویت و غنی‌سازی دانش حرفه‌ای و تجارب علمی مدیران مؤسسات قرآنی و مردمی و از سوی دیگر تحولات و تغییرات به وجود آمده در شرایط جدیدی که مؤسسات قرآنی مردمی با آن مواجه هستند، تألیف شده است.

از دیگر اهداف تألیف این کتاب می‌توان به نیاز مدیران مؤسسات به کسب معلومات و تخصص‌های مرتبط معاونت ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن ‌الکریم و گردآوری مجموعه‌ای جامع و مدون در خصوص اطلاعات حقوقی و قوانین و ضوابط مورد نیاز مدیران موسسات قرآنی مردمی اشاره کرد.

16 موسسه قرآنی مردمی دارای مجوز دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان فعالیت می‏کنند و برای بهره‌برداری بهتر تمام مؤسسات قرآنی و مردمی ثبت شده در این استان، کتاب مذکور برای آنها ارسال شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب از طریق تماس با انتشارات تلاوت وابسته به سازمان دارالقرآن الکریم به شماره 02177626505 اقدام کنند.

در شهرستان‌های شاهرود، سمنان، دامغان، گرمسار و میامی از توابع استان سمنان به ترتیب هفت، پنج، یک، دو و یک موسسه قرآنی مردمی دارای مجوز فعالیت می‌کنند.
برچسب ها: سمنان ، قرآن ، قوانین ، ظوابط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.