علاوه بر اعطای بورس تحصیلی داخل و خارج از کشور بورس تحصیلی در حوزه کاربردی نیز ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ محمود ملاباشی، معاون دانشجویی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در جمع معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در دانشگاه ارومیه گفت: هم اکنون این امکان در دانشگاه های کشور فراهم شده که حدود 60 هزار دانشجوی ایرانی که خارج از کشور تحصیل می کنند با انتقال به داخل در دانشگاه های کشور در تمامی مقاطع پذیرش شوند.

وی افزود: گسترش دانشگاه ها در دولت های نهم و دهم و توزیع سرمایه در نقاط مختلف کشور، عادلانه بوده است و مقایسه امکانات دانشگاه ارومیه به عنوان نمونه با هشت سال گذشته ثابت کننده این مدعاست.

ملاباشی تصریح کرد: ما هم اکنون در سازمان امور دانشجویان مشغول تنظیم زیرساخت های الکترونیکی مختلفی برای انجام امور دانشجویان هستیم و در این ارتباط تاکنون 19 سایت و سامانه راه اندازی شده و 12 سامانه نیز در موضوعات مختلف دانشجویی در حال راه اندازی است.

وی اظهار داشت: همچنین به تازگی علاوه بر اعطای بورس تحصیلی داخل و خارج از کشور بورس تحصیلی در حوزه کاربرد نیز ایجاد شده که هدف آن تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه است تا بتوانیم با استفاده از دکتری پژوهش محور معضلات کشور را حل کنیم./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار