فردي که با اجاره کردن خانه‌اي محلي را براي پاتوق زنان و مردان شيشه اي به وجود آورده بود، توسط پليس تهران دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ 2 تير امسال جانشين سرپرست دادسراي انقلاب اسلامي تهران حکم ورود به منزل مشکوکي را در خيابان اجاره دار به پايگاه پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ابلاغ کرد.

ماموران تخصصي در بررسي اوليه دريافتند که اين مکان پاتوقي براي استعمال شيشه و تهيه، توزيع و بسته بندي مواد مخدر روانگردان است.

در ادامه مشخص شد که منزل مورد نظر را پسري جوان اجاره کرده است که در اين خصوص صاحب خانه به ماموران اظهار داشت: چند ماه پيش يک جوان ساده‌اي به من مراجعه کرد و گفت که دانشجو است و مي‌خواهد خانه‌‌اي براي درس خواندن اجاره کند و من نيز به دليل اينکه جوان ساده‌اي به نظر مي‌رسد منزلم را به وي اجاره دادم.

پس از تکميل تحقيقات لازم 4 تير واحد عمليات اين حوزه به سمت منزل مورد نطر اعزام شدند و طي يک اقدام ضربتي وارد منزل شدند و متهم را در حالي که قصد فرار از پشت بام را داشت دستگير کردند.

ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در بازرسي اوليه از منزل توانستند بيش از 2 کليو 500 گرم مواد مخدر از نوع شيشه در قسمت هاي مختلف خانه به همراه تعدادي وسايل جهت بسته بندي و همچنين ده‌ها عدد پايپ استفاده شده کشف و ضبط کنند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ سرهنگ کارگاه سعيد ليراوي با تائيد اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: متهم به نام هوشنگ 23 ساله پس از تشکيل پرونده به مقام قضايي ارجاء شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار