مدال آور المپیکی وزنه برداری کشورمان گفت: وضعیت تمریناتمان به گونه ای نیست که ایده آل ما بعذ از مدال آوری در المپیک باشد.

بهداد سلیمی وزنه بردار مدال آور المپیکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: وضعیت تمرینات ما به گونه ای است که همه مردم ایران شاهد آن هستند که در شأن ما نیست. بعد از مدال آوری در المپیک، من به عشق المپیک سالها تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم و شرایط فعلی به هیچ وجه ایده آل من بعد از مدال آوری نبود.

وی در خصوص نشست شان با وزیر ورزش بیان کرد: نتیجه صحبت هایمان با وزیر ورزش مثبت بود و من شخصا تلاش داشتم دو نفر ناراضی مثل نصیرشلال و انوشیروانی را هم قانع کنم تا بازگردیم اما چند روز بعد از جلسه باقری مصاحبه ای را انجام داد که واقعا باعث ناامیدی ما شد و از تصمیم بازگشت منصرف شدیم.

وی افزود: ما که دیدیم باقری از مواضع خود کوتاه نمی آید و انتظارات ما برآورده نمی شود از بازگشت منصرف شدیم.

وی در خصوص شرایطشان برای بازگشت اظهار داشت: من بعد از جلسه با وزیر قانع شدم، خود سعی داشتم نفرات دیگر را راضی کنم اما به امید اینکه خیلی از مسایل و برخوردها تکرار نشده و برخی صحبت ها دیگر گفته نشود، اما بعد از مصاحبه باقری، رغبت من به بازگشت از بین رفت.

سلیمی در خصوص حمایت رضازاده از باقری اظهار کرد: متأسفانه دوستی بین این دو باعث شد که رضازاده نتواند تصمیم درستی را اتخاذ کند.

وی در خصوص اینکه آیا به مسابقات جهانی دعوت می شوند یا خیر بیان کرد: مسئله دعوت شدن یا نشدن ما نیست ما خودمان در اردو شرکت نمی کنیم، درست است که ما به پیراهن تیم ملی نیاز داریم اما با توجه به رکورد وزنه برداران در مسابقات آسیایی آنها به ما نیاز دارند.

وی در ادامه گفت: امیدوارم که تمام ملی پوشان که دوستان من هستند نتیجه بگیرند، من نيز براي آنها دعا می کنم که بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند.

وی در خصوص اینکه آیا در مورد نتیجه گرفتن تیم ملی در مسابقات آسیایی صحبت کرده اید یا خیر؟ اظهار کرد: من پیش بینی در اين خصوص نکرده ام، صحبت من در خصوص مسابقات جهانی بود، درست است که تیم ملی از نظر مدالی خوب نتیجه گرفت و تقریبا تمام افراد به مدال دست يافته اند و از لحاظ رکورد در رنکینگ جهانی جایگاه مناسبی را کسب کردند و در مسابقات جهانی تنها رسول تقیان شانس مدال آوری دارد.

سلیمی در خصوص قراردادش با باشگاه پرسپولیس گفت: قراردادی را تا پایان سال 92 با رویانیان امضا کردم اما پرسپولیس به جز من نفر دیگری را نداشت و فاقد تیم در لیگ وزنه برداری بود به همین دلیل من نتوانستم برای این باشگاه کاری انجام دهم و حضور من در مسابقات غیرقانونی بود، اما رویانیان در حال پیگیری است که انشااله بتوانم برای این تیم وزنه بزنم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار