سوداگران مرگ که در بازار آهن به تهيه و بسته بندي مواد روانگردان مشغول بودند، توسط پليس شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ گروهي از افراد سودجو و حرفه‌اي با خريد يک کارگاه توليد درب و پنجره، اقدام به تهيه، بسته بندي و توزيع مواد روانگردان مي‌کردند.

اين افراد سودجو با پيک رايگان مواد روانگردان را به مصرف کنندگان در منطقه صالح آباد و آزادگان مي‌رساندند.

همچنين اين باند تبهکار با استفاده از کارگران افغان بسته بندي مواد مخدر خود را افزايش داده بودند تا سود بيشتري از فروش مواد نصيبشان شود.

چند روز بيشتر از راه‌اندازي اين کارگاه بسته بندي مواد روانگردان نگذشته بود که ماموران زبده پايگاه هفتم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران آنان را شناسايي و با کسب دستور قضايي شبانگاه، يکم تير وارد گارکاه شدند.

ماموران تخصصي مبارزه با مواد مخدر بدو ورود به کارگاه، فردي را حين  بسته بندي مواد مخدر شيشه دستگير کردند و از آنجايي که در بازجويي اوليه، متهم به نام صابر تبعه افغانستان اعلام کرد که يکي ديگر از اعضاي اين باند چند دقيقه ديگر به کارگاه مي‌آيد تا مواد مخدر را جابجا کند، ماموران به طور نامحسوس از بيرون، کارگاه را زير نظر گرفتند.

 
پس از گذشت چند ساعت فرد ديگر اين باند با موتورسيکلت  وارد کارگاه شد که بلافاصله توسط ماموران دستگير گرديد.

عوامل اين پايگاه در بازرسي دقيق از موتورسيکلت موفق شدند بيش از 840 گرم شيشه بسته بندي شده از در قسمت هاي مختلف موتورسيکلت که به صورت ماهرانه‌اي جاسازي شده بود، کشف و ضبط کنند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ سرهنگ کارآگاه سعيد ليراوي با اعلام اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: دو متهم جهت سير مراجل قانوني و شناسايي ديگر همدستانشان به پايگاه هفتم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار