معاون برنامه‌ريزي و نظارت شركت فرودگاه‌هاي كشور در بازديد از ترمينال حجاج فرودگاه اردبيل بر تسريع هرچه بيشتر اين پروژه تاكيد كرد.

به‌گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران محمدرضا عبدالرحيمي در اين بازديد از نزديك روند احداث ترمينال حجاج فرودگاه اردبيل را ارزيابي و توصيه‌هاي لازم را ارائه كرد.

مديركل فرودگاه‌هاي استان اردبيل نيز با اشاره به پيشرفت 20 درصدي اين پروژه گفت: عمليات اجرايي ترمينال حج فرودگاه اردبيل اواسط شهريور ماه سال گذشته آغاز و هم‌اكنون با توجه به شرايط نامساعد جوي و گذشت 9 ماه با پيشرفت خوبي روبرو بوده است.

مصطفي صفايي گفت: ساختمان اين ترمينال در وسعتي به مساحت 7090 مترمربع و محوطه 16 هزار و 700 مترمربع در حال احداث بوده و هم‌اكنون در مرحله نصب سازه است.

وي با اشاره به مشاركت شركت فرودگاه‌هاي كشور و استانداري اردبيل در تامين و تخصيص اعتبارات اين پروژه گفت: اين پروژه تاكنون بيش از 35 ميليارد ريال هزينه در برداشته است.

گفتني است؛ اجراي كامل كليه عمليات ساختماني پروژه احداث ترمينال حج و محوطه آن طبق برنامه زمانبندي با اعتبار افزون بر 140 ميليارد ريال تصويب و به مدت 20 ماه انجام خواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار