بهترین رکابزن پیست ایران گفت: برای رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی کشور در ماده پیست ، با آمادگی کامل شرکت نکردم.

محمود پراش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در آخرین ماده مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در ماده پیست ، رقابت بین من و برادرم ( محمود پراش ) در ماده اسپرینت درحالی کهدور اول را داشتیم طی می کردیم ، محمد در حال افزایش سرعت به زمین خورد و مصدوم شد و دیگر نتوانست به ادامه رقابت بپردازد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: عنوان قهرمانی در این رقابت ها ، هیچ فرقی نمی کرد که به اسم کدام از ما ثبت بشود ولی محمد برادرم از لحاظ آمادگی بدنی خیلی از من بهتر بود و لایق این قهرمانی بود ، با وجود خستگی ترجیح دادم به نفع برادرم انصراف بدهم.

بهترین رکابزن پیست ایران تأکید کرد: ورزشکاران حرفه ای رشته دوچرخه سواری در طول سال فقط 2 بار به وضعیت ایده آل خواهند رسید و اوج آمادگی ما برادران پراش در مسابقات قهرمانی در 3 ماه پیش بود ولی با وجود خستگی ها و شرکت در مسابقات مهم دوچرخه سواری توانستیم در رقابت های قهرمانی کشور به نتایج مطلوبی برسیم و جایگاه خود را حفظ کنیم.

محمود پراش در پایان از سطح رقابت های کشوری بیان کرد: تمامی رکابزنان حاضر در این مسابقات از سطح آمادگی بالایی برخوردار بودند و توانستند بهترینها در این رقابت ها از خود رکوردهای قابل توجهی به جا بگذارند و نشان می دهد که دوچرخه سواری کشورمان روبه پیشرفت است./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار