شهردار اردبیل گفت : این شهرداری برای مسافران و میهمانان تابستانی اتوبوس ویژه ای را به منظور دیدار آنان از نقاط سیاحتی اردبیل اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مهندس صدیف بدری افزود : این اتوبوس با هدف انتقال گردشگران به مکان های سیاحتی و تفریحی اردبیل با همکاری اداره کل میراث فرهنگی ؛ گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در اختیار مسافران تابستانی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد : این اتوبوس که از نوع پیشرفته و مجهز می باشد هر روز در ساعت 16 در مقابل درب ورودی مجموعه باستانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی توقف می نماید و تمام مسافران تابستانی می توانند به همراه خانواده خودشان با استفاده از این وسیله نقلیه به مکانهای سیاحتی استان اردبیل بروند.

شهردار اردبیل ادامه داد : یکی از کارشناسان میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل در اتوبوس ویژه گردشگران حضور دارد که ضمن انتقال مسافران تابستانی به مکان های تفریحی و گردشگری اردبیل مانند فضای سبز و پل های تاریخی واقع در کرانه های رودخانه بالخلو ؛ مسجد جمعه ؛ مجموعه تفریحی و ورزشی دریاچه شورابیل و سایر مکانهای سیاحتی واقع در محدوده شهر اردبیل توضیحات لازم در ارتباط با ویژگی ها و پیشینه تاریخی این مکانها را به مسافران حاضر در اتوبوس ارایه می نماید.

وی یادآوری کرد تمام مسافران و گردشگران تابستانی می توانند در صورت تمایل هر روز از ساعت 16 تا 20 از این اتوبوس به شکل رایگان استفاده نمایند.

اردبیل که به لحاظ پیشینه غنی مذهبی و تاریخی خود از گذشته های دور القاب گرانسنگی مانند دارالارشاد ؛ دارالایمان ؛ دارالامان و دارالعرفان را یدک می کشد مجموعه ای از بناها و آثار باستانی و مکانهای تفریحی طبیعی را در خود جای داده است.

همه ساله بیش از پنج میلیون نفر مسافر و میهمان به خصوص در فصل گرما به این استان سفر می کنند که کارشناسان ذیربط پیش بینی می کنند که این تعداد امسال به هشت میلیون نفر برسد/س.

برچسب ها: اردبیل ، اتوبوس ، ویژه ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.