عضو کميسيون آموزش و تحقيقات گفت:‌ دولت يازدهم بايد به سند چشم‌انداز 20 ساله، برنامه‌هاي پنجساله،‌الگوي ايراني- اسلامي پيشرفت و ... واقف باشد.

"قاسم جعفري" نماينده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهميت معرفي کابينه مجرب از سوي دولت "تدبير و اميد" گفت: با گذشت 34 سال از انقلاب اسلامي دولتي که تشکيل مي‌شود بايد در تراز جمهوري اسلامي ايران در دهه چهارم انقلاب يعني دهه پيشرفت و عدالت باشد.
 
وي در ادامه افزود: در معرفي کابينه و اعضاي دولت بايد نوعي هارموني و هم‌آوايي برقرار باشد و افرادي روي کار بيايند که اهداف انقلاب را در مسير درستي پيش ببرند و حاشيه‌سازي نکنند.
 
عضو کميسيون آموزش و تحقيقات اظهار داشت: اعضاي دولت بايد با تمام وجود به مباني جمهوري اسلامي ايران، قانون اساسي،‌ آرمان‌هاي امام(ره) و شهدا و همچنين اصل مترقي ولايت فقيه معتقد باشند چرا که در غير اين صورت در ادامه راه به طور ناخواسته سنگ‌اندازي‌هايي بوجود خواهد آمد.
 
جعفري گفت: تعهد و تخصص از اصلي‌ترين ويژگي‌هاي اعضاي دولت است و اين بي‌تعهدي است که يک غيرمتخصص براي حضور در پستي اعلام آمادگي کند.
 
وي با اشاره به اهميت اسناد بالادستي در کشور تصريح کرد: کابينه يازدهم بايد به چشم‌انداز 20 ساله، برنامه‌هاي پنجساله،‌ الگوي ايراني- اسلامي پيشرفت و ... واقف باشند.
 
عضو کميسيون آموزش و تحقيقات در پايان خاطرنشان کرد: اعضاي دولت بايد با تجربه و انگيزه جدي براي حل مشکلات کشور تلاش کنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار