دبيرکل جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب گفت: معتقدم که "حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر روحاني" کابينه‌اي قوي را تشکيل مي‌دهد و يکي از قوي‌ترين دولت‌هاي سه دهه انقلاب را خواهد داشت.

"سيد علي سيدي‌رکني" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تحقق حماسه سياسي در 24 خرداد اظهار داشت: مردم در انتخابات به نداي مقام معظم رهبري لبيک گفتند و به وظيفه خود عمل کردند و دولتمردان نيز بايد در قبال اين مسئله تمامي تلاش خود را براي تحقق حماسه اقتصادي بکار گيرند.

دبيرکل جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب مهمترين ضرورتي را  که بايد دولت تدبير و اميد "حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر روحاني" به آن توجه کند،معيشت مردم دانست و اظهار داشت: سامان وضعيت اقتصادي و حل مشکل بيکاري جوانان نيز دو مسئله مهم است که بايد دولت يازدهم به آن توجه جدي داشته باشد.

 وي تاکيد کرد: اگر دولت تدبير و اميد بر مشکلات اقتصادي غلبه کند قطعا بزرگترين خدمت را به نظام اسلامي کرده است.

سيدي‌رکني در ادامه اين گفتگو به ضروت‌هاي چينش کابينه يازدهم اشاره کرد و گفت: حجت‌الاسلام و المسلمين روحاني " تدبير و اميد" را به عنوان شعار انتخاباتي خود برگزيد و بايد چيدمان کابينه يازدهم هم بر همين اساس باشد.


دبيرکل جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب تصريح کرد: معتقدم که حجت‌الاسلام و المسلمين روحاني کابينه‌اي قوي را  تشکيل مي‌دهد و يکي از قوي‌ترين دولت‌هاي سه دهه انقلاب را خواهد داشت.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار