ششمین جشنواره نمایش‌ عروسکی منطقه سه کشور که با حضور هشت استان به میزبانی اردبیل برگزار شد، با معرفی منتخبان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ در روز پایانی و اختتامیه این جشنواره که با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد در دو بخش اعضای کانون و همچنین بخش مربیان نفرات منتخب به تشخیص هیئت داوران و انتخاب جشنواره منطقه‌ای نمایش عروسکی معرفی شدند که لوح تقدیر و جوایز نقدی به آن‌ها اهدا شد.

در بخش مربیان و در حوزه نمایشنامه‌نویسی هیچ اثری برتر انتخاب نشد در حالی‌که در بخش کارگردانی فاطمه برمال با نمایش عروسکی «پرنده‌های قالی» به عنوان منتخب معرفی شد.

در بخش عروسک‌گردانی نیز به ترتیب فاطمه برمال برای نمایش «پرنده‌های قالی» از اردبیل، سوسن حیاتی برای نمایش «آواز خر در چمن» از بوشهر و مریم داننده برای نمایش «پرنده‌های قالی» از اردبیل به ترتیب از اول تا سوم شدند.

در بخش عروسک‌گردانی از قمر غلامیان از بوشهر به خاطر نمایش «آواز خر در چمن» تقدیر شد.

در بخش طراحی و ساخت دکور هیئت داوران هیچ گروهی را حائز رتبه اول و دوم ندانست و رتبه سوم به فاطمه برمال برای طراحی و ساخت دکور نمایش «پرنده‌های قالی» به این هنرمند رسید.

در بخش طراحی و ساخت عروسک نیز تقدیر مشترک از مرضیه درخشان‌نیا و فاطمه برمال انجام شد.

در بخش بروشور، هیئت داوران هیچ نمایشنامه‌ای را حائز رتبه‌های اول، دوم و سوم معرفی نکرد اما لوح سپاس خود را به سمیه رسولی اهدا کرد.

در بخش نور‌پردازی برگزیده مشترک مهری بهرامی‌راد و همچنین فاطمه خسروی معرفی شدند و جوایز خود را دریافت کردند/س.

برچسب ها: اردبیل ، جشنواره ، عروسکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.