سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به بیانات " مقام معظم رهبری " گفت: همه باید یاری‌رسان این دولت باشند چرا که در این برهه حساس تاریخی همه به این دولت چشم امید دوخته‌اند.

"سید کمال سجادی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اولویت‌های سیاسی دولت یازدهم اظهار داشت: اولویت تام دولت یازدهم انتخاب کابینه است و طبق گفته‌های رئیس‌ جمهور منتخب ملت، این کابینه فراجناحی و اعتدال‌گرا خواهد بود.   
 
وی ضمن ابراز امیدواری از عملکرد دولت تدبیر و امید بیان داشت: بایستی پس از مراسم تحلیف حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، کابینه دولت یازدهم با افراد متخصص، معتدل، کارآمد و به دور از افراطی‌گری تشکیل شود.   
 
سجادی حل مسائل اقتصادی را اولویت بعدی دولت نامید و افزود: حل مسائل اقتصادی با دو بعد داخلی و خارجی بعد از تشکیل کابینه بسیار با اهمیت است، مقابله با تحریم‌ها، تقویت پول ملی، مهار تورم، تقویت تولید و معیشت مردم از اولویت‌های مسائل اقتصادی است.   
 
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به تحقق شعار "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" رهبر معظم انقلاب " در شروع سال جدید تصریح کرد: مردم حماسه سیاسی را با مشارکت بالای 70 درصدی تحقق بخشیدند اما حماسه اقتصادی باید تمام هم و غم  رئیس‌جمهور منتخب باشد و برای تحقق این حماسه، تمام نیرو، تمرکز و استعداد خود را به کار گیرد.   
 
وی در پایان با آرزوی توفیق برای دولت یازدهم خاطرنشان کرد: طبق بيانات "مقام معظم رهبری" همه باید یاری‌رسان این دولت باشند چرا که در این برهه حساس تاریخی همه به این دولت چشم امید دوخته‌اند.
  
انتهای پیام/

برچسب ها: دولت ، یازدهم ، حماسه ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار