طی تفاهم نامه ای که چند سال پیش بین وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی جهت ارائه خدمات دندان پزشکی منعقد شده اما اکنون بهزیستی این تفاهم نامه را انکار می کند.

دکتر محمد حسین خوشنویسان، رئیس اداره بهداشت دهان و دندان وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: طی تفاهم نامه ای که سال های پیش با سازمان بهزیستی بسته ایم هر ساله کودکان زیر 6 سال در مهد کودک ها در زمینه بیماری های دهان و دندان به ویژه در زمینه پیشگیری خدمات ارائه می دهیم.

وی گفت: همچنین به کودکانی که دچار مشکلات ذهنی و جسمی هستند خدمات دندانپزشکی می دهیم در واقع خودمان حضوری به مراکز نگهداری این کودکان مراجعه کرده و خدمات دندانپزشکی را تحت  بیهوشی به این کودکان ارائه می دهیم.

 خوشنویسان با بیان اینکه ما هر ساله برای ارائه این خدمات تفاهم نامه را با سازمان بهزیستی تمدید می کردیم تا مجوز ورود به مهد کودک ها را به ما بدهند تصریح کرد: از ابتدای امسال برای تمدید تفاهم نامه و اضافه کردن یکسری از ارائه خدمات دندانپزشکی با سازمان بهزیستی در تماس  هستیم که کارشناسان این سازمان از وجود چنین تفاهم نامه ای ابراز بی اطلاعی می کنند که این امر برای ما بسیار تعجب برانگیز است.

 وی اظهار داشت: حتی خود بنده به عنوان رئیس اداره سلامت بهداشت و دهان وزارت بهداشت چندین بار با دفتر رئیس سازمان بهزیستی تماس گرفتیم که وقت ملاقات حضوری برای روشن کردن این موضوع بگیریم که در جواب من می گویند که هیچ نوع وقتی به شما نمی دهیم.

خوشنویسان خاطر نشان کرد: ما حاضریم به کلیه کودکان بی سرپرست موجود در مراکز بهزیستی ارائه خدمات دندانپزشکی بدهیم ولی  گویا سازمان بهزیستی تمایلی به همکاری و ارائه این خدمات گذاری و حتی وجود تفاهم نامه را انکار می کنند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار