معاون سازندگي و كار‌آمدسازي سازمان بسيج دانشجويي با بيان اينكه امروزه بيش از 1800 گروه جهادي دانشجويي در كشور به ارائه خدمات مي‌پردازند،گفت:موتور محرك‌‌ اردوهاي جهادي‌ و هسته‌ اصلي اين حركت دانشجويان بسيجي هستند.

"سيد رضا حسینی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مولفه‌های اصلی اردوهای جهادی دانشجویان اظهار داشت: موتور محرك‌‌ اردوهاي‌ جهادي‌ و هسته‌ اصلي اين حركت دانشجويان بسيجي هستند.

وي بابيان اينكه امروزه بيش از 1800 گروه جهادي دانشجويي در كشور به مردم خدمات ارائه مي‌دهند، تصريح‌ كرد: با توجه به وجود ظرفیت‌ها و لزوم استفاده بهینه از این اردوها، تا کنون رویکردهایی از سوی بسیج دانشجویی با همكاري بسيج سازندگي  ايجاد شده است.
 
حسینی ‌رویکردهای بومی‌سازی و مسئولیت‌های گروه‌های جهادی را بسیارمهم دانست‌ و افزود: در یک مقطع زمانی قراردادن هر دانشگاه معين به يك منطقه محروم و عمق‌‌بخشي، کیفیت‌بخشی و مسئله‌محوری به این رویکردها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 وی به نقش اردوهای جهادی در حماسه سياسي  اشاره و تصريح کرد: در حال‌حاضر مشغول تدوين مدلي در اردوهاي جهادي هستيم که دانشجویان جهادگر در این عرصه به ایفای نقش بپردازند.

معاون سازندگي و كار‌آمد سازي سازمان بسيج دانشجويي در پایان اين مدل‌ها را در سه بخش کلی ارزیابی و خاطرنشان كرد: در ابتدا بعد فرهنگ‌سازی، ترویج و آموزش، رويکرد مسئله محوری و حل مسئله با نگاه به فعالیت‌های اقتصادی و در نهايت تشکیل گروه‌های جهادی تحقیق و پژوهش در مقوله  اقتصادی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردو ، سازندگی ، بسیج ، جهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار