تمامي روساي ادارات تابعه با برنامه ريزي و تعامل با ديگر دستگاه هاي ذيربط نسبت به اتمام پروژه هاي در دست اجراي خود در شهرستانهاي استان بكوشند

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران،  سيد علي اسد به اهميت اجراي پروژه مسكن مهر اشاره و گفت: مسكن مهر از جمله پروژه هاي اجرايي در دولت كريمه بوده كه به همراه خود مهر و عدالت همه جانبه را به همراه داشته ، از اين رو تلاش براي بهره برداري و افتتاح هر چه سريع تر پروژه هاي مذكور بايد در سرلوحه كاري اين مجموعه قرار گيرد.

مديركل راه و شهرسازي مازندران يادآور شد: بايد تمامي روساي ادارات تابعه با برنامه ريزي و تعامل با ديگر دستگاه هاي ذيربط نسبت به اتمام پروژه هاي در دست اجراي خود در شهرستانهاي استان بكوشند.

اسد ضمن تاكيد بر نظارت دقيق روساي ادارات تابعه بر پروژه هاي در دست اجرا تصريح كرد: تمامي پروژه هاي مسكن مهر بايد بر اساس زمان بندي در موعد تعيين شده به بهره برداري برسند.

قائم مقام وزير در مازندران با اعلام اينكه شهرداري‌ها بايد نسبت به صدور مجوز پايان كار براي پروژه‌هايي كه تا 70 درصد سفت‌كاري را انجام دادند تمكين كنند، تاكيد كرد و گفت: تاكنون همه شهرداري‌هاي استان با وجود اينكه شايد اعتراض‌هايي هم داشتند نسبت به اين موضوع تمكين كردند اما در شهرداري بهشهر آنچنان كه بايد اين مصوبه دولت انجام نمي‌شود.وي در ادامه اظهار داشت: مقوله تسهيلات شهرداري به بافت فرسوده از پروژه‌هاي مسكن مهر جدا است و شهرداري‌ها نبايد حساب آن را به پاي مسكن مهر بياورند.

اسد همچنين خواستار تعيين تكليف محوطه‌سازي پروژه مسكن مهر خيابان امام (240واحدي) و اعلام صورت وضعيت متقاضيان، انصرافي‌ها و جايگزين‌شده‌هاي آن شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار