معاون سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری قم با بیان اینکه شهر مقدس قم ظرفیت زیادی برای جذب سرمایه های داخلی و خارجی دارد گفت: سرعت رشد و توسعه کلان شهرهایی همچون قم بسیار سریع و چشمگیر است و بر همین اساس با توجه به افزایش هزینه های نگهداری و توسعه زیرساخت های این شهر، ضرورت سرمایه گذاری های کلان بیش از پیش احساس می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، علی بیاتی افزود: پیرو تاکید شهردار کلانشهر قم، یکی از اهداف این حوزه شناساندن ظرفیت های سرمایه گذاری قم به سرمایه گذاران داخلی و خارجی با اولویت سرمایه گذاری داخلی است، چرا که وضعیت کنونی شهر جهت خدمت رسانی به همشهریان و زائرین گرامی مستعد سرمایه گذاری های کلان است.
وی گفت: بر اساس استراتژی تعریف شده در معاونت سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی به گونه ای برنامه ریزی شده که در مشارکت ها هم برای سرمایه گذار منافع و هم برای مردم خدمت رسانی در پی داشته باشد.
معاون سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری قم اذعان داشت: بسته های تشویقی جهت ساخت واحدهای اقامتی و هتل اعم از اخذ عوارض پس از بهره برداری به صورت نقد و اقساط، کسر مشاعات در مازاد تراکم، محاسبه عوارض سالن اجتماعات، رستوران و هتل به صورت کاربری صنعتی در خصوص تشویق سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.