فرمانده نیروی انتظامی کشور با شرکت در مراسم صبگاه همدان گفت : نیروی انتظامی وظیفه مبارزه با ظلم ، فساد، تجاوز و دفاع از حقوق مظلوم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سردار احمدی مقدم افزود: نیروی انتظامی جبه ی مقابل شیطان برون است و ما باید آرامش و امنیت را برقرار کنیم زیرا آرامش مقدمه عبادت است.
وی گفت:نیروی انتظامی باید خودش در امر به معروف و نهی از منکر پیشگام باشد اگر  امر به معروف می کند باید خودش عامل باشد نه فقط آمر باشد و در نهی از منکر هم باید خود نیروی انتظامی منکر را انجام ندهد.
سردار احمدی مقدم گفت: در نیروی انتظامی 3 بعد روحی و معنوی ، دانش، و ابزار و تجهیزات به موزات هم در حال پیشرفت است در همین همدان در مقایسه با  دوسال قبل 5/5 نمره ارتقا را در همه بخش ها همچون آموزش، رفتار، رضایت مردم ، توفیق در ماموریت ها و...شاهد هستیم.
وی افزود :در این استان جرایم خشن کاهش شدیدی داشته است به طوری که در سه ماه گذشته 10- 12 مورد جرایم خشن داشتیم که 100درصد هم کشف شده است.
احمدی مقدم گفت: امروز هماهنگی بی نظیری را در دستگاه های امنیتی کشور شاهد هستیم که نتیجه این این هماهنگی برگزاری شکوهمند انتخابات بود./س
برچسب ها: جبهه ، شیطان ، مقابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.