نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: صدور بخشنامه نقل و انتقال از سوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی بسیاری از مشکلات را حل کرده است.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي، افضلی فرد نماينده اردبيل در مجلس شوراي اسلامي  گفت: مجلس به عنوان یک نهاد قانونگذار و نظارتی که در تمامی سطوح و ابعاد نقش ویژه ای را ایفا می کند نباید مشکلی در تعامل با مسئولان امر و مسئولان کشوری داشته باشد، دانشگاه آزاد اسلامی هم از این امر مستنثی نیست.

نماینده اردبیل به عملکرد موفق دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: تا کنون در مسئله نقل و انتقال دانشجویی، معاونت امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی همکاری خوب و صمیمانه ای با مجموعه نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته است.

وی به جلسه ای که نمایندگان با دکتر دانشجو داشتند اشاره کرد و گفت: در این جلسه پیرامون ضرورت تعامل مستمر ، جامع و کامل در ابعاد مختلف آموزشی، فرهنگی، اجرایی و اداری به گفت و گو پرداختیم.

وی با بیان این که دیدار نمایندگان با دکتر دانشجو در فضایی کاملا تفاهم آمیز و صمیمانه برگزار شد، افزود:  اگر این دیدارها در آینده هم ادامه پیدا کند فکر می کنم یکی از بهترین و سازنده ترین تعامل ها میان دانشگاه آزاد اسلامی و مجلس شورای اسلامی شکل گرفته است.

فاضلی فرد همچنین به موضوع انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی میان مجلس و دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: ارتقای تحصیلی چه برای کارمندان و چه برای نمایندگان یک ارزش محسوب می شود، اما به شرطی که ضوابط و مقررات اعمال شود.

نماینده اردبیل در توضیح گفته های خود افزود: دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه ارتقای آموزشی و گسترش تحصیلات تکمیلی را برعهده دارد و فردی هم که می خواهد ارتقای تحصیلی پیدا کند می بایست از این مجرا عبور کند، این روش خوبی نیست که ما بیاییم به خاطر این که تعدادی می خواهند ارتقای تحصیلی پیدا کنند آن را به پای ضعف نظارتی مجلس بگذاریم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار