عضو جامعه اسلامي مهندسين گفت: توسعه سياسي و توسعه اقتصادي بايد به موازات يکديگر پيش رود و همانطور که در انقلاب اسلامي "استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي" همسوي يکديگر حرکت کردند، اين دو مفهوم نيز نبايد در عرض هم قرار گيرد.

"احمد نيک فر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ضمن پرداختن به مبحث توسعه سياسي و اقتصادي در کشور اظهار داشت: با توجه به اينکه مباحث اقتصادي از جمله مشکلات کشور قلمداد مي‌شود، لذا توسعه فرهنگي و سياسي بايد همگام با توسعه اقتصادي پيش برود.

عضو جامعه اسلامي مهندسين با اشاره به دوره اصلاحات که صرفا توسه سياسي مدنظر قرار گرفته شد، بيان کرد: نبايد با افراط و تفريط در توسعه سياسي ديگر جنبه‌هاي توسعه يک کشور ناديده گرفته شود.

وي با اشاره به تحريم‌ها و مشکلات اقتصادي دشمنان علیه نظام جمهوري اسلامي تصريح کرد: تنها مردمي در دنیا هستيم که در تعيين سرنوشت خود دخالت داريم؛ بنابر این اساس نقش آفريني در صحنه‌هاي سياسي از سوي مردم جامعه منجر به پايدار ماندن انقلاب اسلامي و مباحث فرهنگي و سياسي باعث استحکام جمهوري اسلامي ايران شده است.

نيک فر با بيان اينکه توسعه سياسي بايد مدنظر قرار گيرد، تصريح کرد: توسعه سياسي مبتني بر مردم سالاري ديني باید هميشه به اجرا در آید.

عضو جامعه اسلامي مهندسين خاطر نشان کرد: توسعه سياسي و توسعه اقتصادي بايد به موازات يکديگر پيش رود و همانطور که در انقلاب اسلامي  " استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي" همسوي يکديگر حرکت کرد، اين دو مفهوم نيز نبايد در عرض هم قرار گيرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عضو ، جامعه ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار