سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: شناختی که چینی ها از نحوه بازی ما پیدا کرده بودند، کارمان را سخت کرد همچنين نیمه اول بازی خوبی نداشتیم.

خسوس کاندلاس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به سبب بازیهایی که در تورنمنت چین با تیم ملی این کشور داشتیم ، کادر فنی آنها با تاکتیک تیم ایران به خوبی آشنا شده بود و همین امر باعث شد نیمه اول بازی با مشکل روبرو شویم. آنالیز فنی که از تیم داشتند راه بازیکنان را برای گلزنی بسته بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: اما در نیمه دوم بازیکنان ما کنترل بازی را به دست گرفتند و چین هم که در رقابت های گذشته مغلوب توانایی های ایران شد، نتوانست مقاومت کند و این بار نیز شکست خورد.

خسوس در ادامه بیان داشت: مدال طلا در دو قدمی ایران قرار دارد. فردا در مرحله نیمه نهایی به مصاف تایلند خواهیم رفت و با شکست این تیم در پایان مقابل ژاپن تنها رقیب سرسخت می ایستیم. کسب عنوان قهرمانی بازیها با وجود رقبای حرفه ای افتخار بزرگی است که امیدوارم به این مهم دست یابیم.

*بانوان فوتسال لایق رسیدن به فینال بودند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: صعود بانوان فوتسالیست به مرحله فینال خبر بسیار مهم و خوشحال کننده ای بود، معتقدم که این بانوان توانا لیاقت حضور در فینال را داشتند و به حقشان رسیدند امیدوارم با غلبه بر ژاپن بانوان کشورمان نیز طلایی شوند./مح
برچسب ها: بانوان ، قهرمانی ، توانا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار