هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی استان های کشور، از ابتدای سال 92 تاکنون، به دیدن نمایش های در حال اجرا در تماشاخانه ایرانشهر آمدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش هایی مانند "یرما"، "سه گانه اورنگ"، "باغ آلبالو"، "قرارداد با مرگ"، "مرد بالشی" و "شام با دوستان" میزبان این هنرمندان از استان های کهگیلویه و بویر احمد، خراسان رضوی، کردستان، البرز، اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، بوشهر و... بودند.
حضور این هنرمندان با توجه به پیگیری و درخواست گروه های نمایشی و انجمن هنرهای نمایشی استان ها از تماشاخانه ایرانشهر صورت گرفته که با موافقت مدیر این مجموعه و با در اختیار قرار دادن تسهیلات ویژه برای این هنرمندان، در قالب گروه های 10، 25 و 80 نفره به دیدن نمایش های در حال اجرای ایرانشهر آمدند و همکاری تماشاخانه با مراکز هنری این استان ها همچنان ادامه خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، نمایش های "یرما" به کارگردانی علی رفیعی، "مرد بالشی" به کارگردانی آیدا کیخایی و محمد یعقوبی و "شام با دوستان" به کارگردانی آیدا کیخایی ، نمایش های در حال اجرا در تماشاخانه ایرانشهرند که از اوایل خردادماه امسال روی صحنه رفتند. بعد از به پایان رسیدن اجرای این نمایش ها در اواخر تیرماه، نمایش های  "نام همه مصلوبان عیسی است"  به کارگردانی ایوب آقاخانی از 30 تیرماه در سالن شماره یک و نمایش  "کابوس های خنده دار برای شب و چند تایی هم برای روز اگر تصمیم گرفته باشی دوباره بخوابی بر روی همان تختی که آن را گم کرده ای در روزگاری دور که دیگر به یادش نداری"  به کارگردانی رضا حداد از 23 تیرماه در سالن استاد سمندریان به صحنه خواهند رفت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار