"مجيد خراطها" در دومين كنسرت خود در "اريكه ايرانيان"، هنر خوانندگي و نوازندگي اش را به رخ همگان كشيد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران، دومين كنسرت "مجيد خراطها"، با يك ساعت تأخير شروع شد.
"مجيد خراطها" در كنسرت تابستاني خود، 12 قطعه را اجرا كرد كه پيش از اجراي قطعه "لحظه آخر" گفت: اين اثر را به بهانه اينكه امشب سالگرد فوت پدر نوازنده حرفه اي ويلن اركستر، پيمان رشيدي است، به اين پدر بزرگوار تقديم مي كنم.
"مجيد خراطها" در كنسرت تابستاني خود، شبي خاطره انگيز را براي هوادارانش رقم زد زيرا علاوه بر خوانندگي، هنر خود را در زمينه نوازندگي ويلن، پيانو و گيتار نيز به رخ همگان كشيد.
"خراطها" پس از معرفي "مهدي يغمايي" به عنوان ميهمان ويژه خود، گفت: قرار است 7 شهريور در "اريكه ايرانيان" كنسرتي برگزار شود كه به طور يقين خودم نيز در آن كنسرت حضور پيدا كنم چون از طرفداران اين خواننده عرصه موسيقي پاپ هستم و او كسي نيست جز "مهدي يغمايي".
اين خواننده جوان عرصه موسيقي پاپ همچنين در بخش ديگري از اين برنامه، "وحيد خراطها"، برادر خود را معرفي كرد كه قطعه "اي خدا" با صداي او، طي چند روز آينده منتشر مي شود.
"مجيد خراطها" در چهاردهمين روز از تير ماه 1392، با تركيبي از نوازندگان جوان و حرفه اي از جمله "علي ذوالفقارزاده" به عنوان نوازنده پركاشن،"امير بهاري" گيتار باس و "مهرداد نصيريان" به عنوان نوازنده پيانو، در "اريكه ايرانيان" روي صحنه رفت./ي2
گزارش از: بهاره كنجكاوفرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار