نمایش عروسکی " به دنبال فلک " از کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان فارسان راهی جشنواره بین المللی، نمایش عروسکی مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شد.

 این نمایش عروسکی، کاری از اعضا مرکز فرهنگی هنری شهرستان فارسان است.
پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان منطقه 1، با حضور استان‌های آذربایجان شرقی، خوزستان، چهار محال و بختیاری، قم، قزوین و خراسان جنوبی از 4 تا 6 تیر به میزبانی خراسان جنوبی، برگزار شد.
استان چهارمحال و بختیاری با 3 نمایش در گروه نوجوان با عناوین ( به دنبال فلک، کرم 3نقطه و رهایی )و یک نمایش در بخش مربیان و اعضاء ارشد، با عنوان ( یخی که عاشق خورشید شد ) در این جشنواره حضور داشت.
در بخش اعضا هیات انتخاب، نمایش «به دنبال فلک» از استان چهار محال و بختیاری به کارگردانی زهرا عزیزیان و نمایش «دوستی باورنکردنی» به کارگردانی مهدیه خسروی از خراسان جنوبی را به عنوان گروه‌های منتخب معرفی کرد. داوران بخش مربیان نیز در آیین پایانی جشنواره در بیرجند، دربخش مربیان، نوشین فرهادی را برای نمایش " یخی که عاشق خورشید شد "، از مرکز کانون شهرستان فارسان، به عنوان کارگردان برگزیده معرفی کرد. در طراحی نیز، فرزانه صالحی و نوشین فرهادی برای طراحی صحنه " یخی که عاشق خورشید شد " برگزیده اعلام شدند. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.