رکورد دار 100 متر ایران گفت: مسابقات آسیایی در شرایط ایده آل برگزار نشد.

 حسن تفتیان، رکورد دار 100 متر ایران، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ده روز قبل از آغاز مسابقات آسیایی از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شدم ولی این  مساله تیم ملی از این موضوع خبر داشت.

 وی اضافه کرد:  در مسابقات نیمه نهایی و 100 متر با کسب جایگاه سوم و رکورد 32.10 به فینال راه پیدا کردیم ، در رقابت های فینال هم تا 70 متر دوم بودم اما آسیب دیدگی ام مانع ازحضور موفق در این عرصه شد.

تفتیان خاطر نشان کرد: در ماده 200 متر هم پزشک تیم به دلیل آسیب دیدگی شدید مانع از حضور من شد و قبل از حضور در این رقابت ها هند را ترک کردم.

تفتیان میزبانی هندی ها را در مسابقات آسیایی بد ارزیابی کرد و گفت: بی نظمی در برگزاری  مسابقات بسیار به چشم می خورد و از لحاظ آب و هوایی هم شرایط مطلوب نبود و این بی نظمی در حدی بود که موقع برگزاری  مسابقات فینال حدود 20 دقیقه زیر باران معطل شدیم در حالی که به طور کلی باید شرایط مسابقات آسیایی و جهان در حد مطلوب باشد.

 رکورد دار 100 متر ایران  خاطر نشان کرد:  در حال حاضر سهمیه A مسابقات جهانی را در کازانف به دست آورده ام و از این بابت نگرانی ندارم، از امروز هم برنامه های تمرینی و فیزیوتراپی خود را آغاز می کنم و امیدوارم در مسابقات جهانی به رتبه مطلوبی دست پیدا کرد./آق

برچسب ها: تفتیان ، میزبانی ، خوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار