شهردار منطقه 6 از برگزاري جشن بر آستان جانان و 24 عنوان برنامه ديگر در ماه مبارک خبر داد.

فخرالدين سليماني در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام اين خبر گفت: به مناسبت ماه بهار قرآن درسطح محلات، نواحي و مساجد و مراکز فرهنگي ايستگاه ميهماني خدا، ايستگاه اطلاع رساني ديني، محافل با قرآن، راه اندازي و مراسم غبارروبي و عطر افشاني مساجد، فرش‌ها شست و شو مي‌شود.

وي افزود: اهدا سبد کالا به زنان سرپرست خانوار و خانواده‌هاي بي‌بضاعت و ادا بسته‌هاي فرهنگي در سطح منطقه و توزيع کتاب مناجات در کل مساجد منطقه از ديگر برنامه‌هايي است که به همين مناسبت اجرايي مي‌شود.

وي تصريح کرد: برپايي کارگاه‌هاي تخصصي دعا و نيايش نهج البلاغه و آموزش قرائت قرآن از ديگر برنامه‌هاي پيش بيني شده در ماه مبارک رمضان است.

وي اظهار داشت: از ابتداي ماه رمضان جشن برآستان جانان به مدت 17 شب پس از نماز مغرب و عشا با مراسم مولودي خواني و مرثيه سرايي با برپايي 20 غرفه فرهنگي در پارک لاله برگزار مي‌شود.

وي يادآور شد: از ديگر برنامه‌ها بازديد از خانواده شهدا و جانبازان و ايثارگران در منزل خانواده اين بزرگان و پاسخگويي به مسائل شرعي در محلات، نواحي و مساجد، برخي بوستان‌هاي سطح منطقه و مراکز فرهنگي است.

وي با اشاره به برپايي مراسم ويژه روز اولي‌ها خاطر نشان کرد: مراسم ويژه‌اي براي روز اولي‌ها برپا و برگزاري مسابقات فرهنگي و مسابقات قرآني همراه با زيارت عاشورا در مساجد و مراکز فرهنگي اجرا و مراسم شب‌هاي قدر و مراسم وفات حضرت خديجه (س) در مساجد نيز به صورت ويژه‌اي برگزار مي‌شود./ف

برچسب ها: مراسم ، بوستان ، لاله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار