مدير عامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: مدیران استقلال و پرسپولیس سعی کنند با هم مهربان تر باشند.

عباس انصاری فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این روزها مدیران استقلال و پرسپولیس جنگ لفظی شدیدی در مطبوعات و رسانه ها با یکدیگر دارند.
از اول هم عقیده ام این بود که مدیران به هیچ عنوان نباید با یکدیگر درگیری داشته باشند و بايد سعی کنند تعامل داشته باشند چون مردم به مدیران نگاه می کنند و برخورد آن ها روی واکنش مردم در استادیوم ها تاثیر دارد. مدیران استقلال و پرسپولیس بايد طوری برخورد کنند که تنش زا نباشد و سعی کنند با هم مهربان تر باشند.
 
وی ادامه داد: درگیری مدیران استقلال و پرسپولیس با یکدیگر حرمت ها را از بین می برد و اثر بسیار منفی دارد امیدوارم آقایان دیگر وارد این بحث ها نشوند، اصلاً لازم نیست مدیران استقلال و پرسپولیس این همه مصاحبه کنند البته گاهی اوقات شرایطی به وجود می آید که آن ها مجبورند حرف بزنند و از خودشان دفاع کنند مدیران سرخابی هر چه کمتر مصاحبه کنند مشکلات کمتر می شود.
 
انصاری فر در پایان و در مورد کارهای اقتصادی پرسپولیس و استقلال در هفته های اخیر گفت: سال 70 اساسنامه ای را نوشتیم، بحث ما بحث های اقتصادی بد تا باشگاه ها به لحاظ مالی خود کفا شوند، ما ناچاریم که این راه را برویم  و تیم ها در بحث اقتصادی خود کفا شوند این 2 تیم پتانسیل بالایی دارند و حتی می توانند به لحاظ اقتصادی به ورزش ما کمک کنند اما این که بحث های اقتصادی چطوری اجرا شود، بستگی به مدیران دارد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار