مدیر امور فنی تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: همواره نظر منتقدان برای من قابل احترام بوده و سعی می کنم جواب آنها را با کار و تلاشم دهم.

علی اشکانی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: بعضی اوقات نسبت به هر شخص یا موقعیتی نظرات شخصی وجود دارد اما من باتلاش و کارم پاسخگو خواهم بود و اگر کسی یا کسانی من را در حد این جایگاه نمی دانند صرفاً نظرشان را گفته اند.
 
وی با بیان این که باید به جوان تر ها اطمینان کرد، گفت: به طور مثال  حسن رنگرز یکی از جوانانی است که با توجه به توانایی هایی که دارد هم اکنون در مسندی مهمی انجام وظیفه می کند  و می تواند کارهای بزرگی را انجام دهد و من سعی خواهم داشت در کنار وی تلاش کنم تا نشان دهم قابل اطمینان هستم ضمن آنکه درست است برخی ها  با حضور جوان ترها در پست های مختلف کشتی مخالف هستند اما مطمئن هستم دعای خیرخود را از ما دریغ نخواهند کرد چرا که آنها نیز دغدغه موفقیت کشتی را دارند.
 
اشکانی درباره چگونگی انتخابش به عنوان مدیر امور فنی تیم های ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: طی سالهای اخیر به عنوان مربی جوانان و بزرگسالان در کنار تیم های ملی بودم و با توجه به نظر شورای فنی  جهت انسجام و ارتباط بیشتر بین تیم های ملی، نظارت و بازدید از تمرینات وهماهنگی بین تیم ها،تصمیم گرفته شد این مسئولیت خطیربه من محول گردد.
 
وی اضافه کرد: از تمام دوستان و کسانی که گردن من و کشتی فرنگی حق دارند برای پذیرفتن این مسئولیت رخصت گرفتم و همانطور که در خانه کشتی برای خدمت به روی من و همکارانمان باز بود به روی هرگونه انتقاد و پیشنهادی باز خوهد بود. ما هم برای توسعه ورزش ملی- میهنی ، بخصوص کشتی فرنگی که در المپیک نشان داد که حرفهای زیادی برای گفتن دارد از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا در تیم ملی شرح وظایف مشخصی دارد گفت: بله ، حوزه وظایف من به طور کامل تشریح و مشخص شده و مستندات آن موجود می باشد که در صورت نیاز آنها را حتما ارائه خواهم کرد.
 
اشکانی افزود: اعضای کشتی فرنگی همه عضو یک خانواده هستند و محدودیتی وجود ندارد هر فردی بنا بروظیفه ای که دارد   فعالیت می کند هیچ کس در کار دیگری دخالت نمی کند و همه هماهنگ با گروه عمل می کنند ، من هم تلاش دارم از این قاعده مستثنی نباشم.
 
دارنده مدال نقره جهان درباره این که چه کسی در تیم ملی فرنگی تصمیم گیرنده است گفت: خرد جمعی تصمیم گیرنده است به طوری که پس از رأی گیری  بین افراد، بیان انتقاد، پیشنهاد و نکته نظرات، همه را کنار هم می گذاریم و بعد از بررسی آنها خروجی نهایی که به نفع کشتی باشد گرفته می شود.
 
وی درباره علت  دعوت امید نوروزی و حمید سوریان به اردوی تیم ملی علی رغم آنکه درمسابقات انتخابی حضور نداشتند چه بوده است گفت: با تصمیم شورای فنی این اتاق رخ داد البته من خودم این موضوع را طرح کرده ام چرا که معتقد هستم منابع ما ورزشکاران هستند و آنها را به آسانی به دست نیاوردیم که بخواهیم براحتی نباشند، در نتیجه از داشته هایمان باید به نحو شایسته استفاده کنیم.
 
اشکانی افزود: به هرحال برخی کشتی گیران بدلیل عدم حضور در مسابقات مرحله نهایی انتخابی شانس ملی پوش شدن را برای مسابقات جهانی 2013 از دست دادند اما ما باید از هم اکنون به فکر آینده باشیم به همین دلیل حضور ملی پوشان المپیکی در اردو علاوه بر آنکه آنها را در مرز آمادگی نگه خواهد داشت انگیزه سایرین را نیز برای بهتر کار کردن افزایش می دهد.
 
مدیر امور فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در خاتمه خاطرنشان کرد: در راستای به روز کرده اطلاعات  مربیان تیم کشتی فرنگی کلاس دانش افزایی مربیان تیم های ملی در تمامی رده های سنی در خانه کشتی برگزار شد که با توجه به استقبال شرکت کنندگان در نظر داریم این روند را ادامه دهیم و امیدورایم  برای رسیدن به اهدافمان دوستداران کشتی ما را تنها نگذارند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار