عشق و تلاش، رمز ماندگاري در دوبله و دليل آمدن بزرگاني چون "منوچهر اسماعيلي" است.

"اسفنديار مهرتاش" دوبلور پيشكسوت سيما با اشاره به فعاليت جوانان در دوبلاژ و تشويق آنها در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: شايد تجليل از پيشكسوتان بتواند روحيه جوانان را هم تقويت كند و به عقيده من با برگزاري مراسم هاي اين چنيني، جوانان مشتاق تر از هميشه به هنر دوبله عشق مي ورزند.
وي با بيان اين مطلب كه كسي از ما تقدير نمي كند، افزود: كسي به فكر دوبلورها و تقدير از آنان نيست و من از انجمن گويندگان و سرپرستان گفتار فيلم تلويزيون به دليل برگزاري اين مراسم براي چهار پيشكسوت عرصه دوبلاژ،‌ سپاسگذارم.
"مهرتاش" با اشاره به اساتيد دوبله ايران و تلاش شبانه روزيشان براي ماندگاري اين هنر، تصريح كرد: استادان"منوچهر اسماعيلي"،"جلال مقامي"،"ايرج رضايي" و "هوشنگ لطيف پور" جزء كساني بودند كه ما از آنها آموختيم و سعي كرديم تكنيك هاي دوبله را از آنها فرا گيريم.

* عشق "منوچهر اسماعيلي" را نگه داشته است
بازيگر مجموعه "كلاه پهلوي" در خصوص حضور پيشكسوتاني چون "منوچهر اسماعيلي" در واحد دوبلاژ سيما تصريح كرد: پيشكسوتاني چون "منوچهر اسماعيلي" ديگر بايد استراحت و دوران بازنشستگي خود را سپري كنند و حضورشان در دوبله به معني عشق و علاقه آنان به اين حرفه است.
"مهرتاش" اظهار داشت: به هر حال تجليل باعث مي شود كه اين بزرگان هيچگاه از اذهان فراموش نشوند و آوازه و شهرت آنان هميشه در يادها بماند.
وي خاطر نشان كرد: براي همه بزرگان هنر دوبله آرزوي سلامتي و تندرستي مي كنم، آنان گنجينه هاي دوبله ايران هستند./ي2
برچسب ها: مهرتاش ، اسماعیلی ، دوبله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.