نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های لازم برای تسریع در چهار بانده شدن محور سوادکوه، گفت: 100 میلیارد تومان برای تکمیل تعریض محور سوادکوه تصویب شد.

علیپور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران از پیگیری تکمیل چهار بانده شدن محور سوادکوه خبر داد وافزود: نشستی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و شهرداری و شورای شهر برای مسائل مختلف چهار بانده شدن محور سوادکوه تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

وی از تصویب 100 میلیارد تومان برای تعریض محور سوادکوه خبر داد و تصریح کرد: پارسال برای طول مسیر تهران – قائمشهر 73 میلیارد تومان اختصاص یافته بود که تنها 30 درصد آن تخصیص یافته و امسال تنها برای محور سوادکوه 100 میلیارد تومان تصویب شد.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در صورت تصویب مشاور طرح شاهد ایجاد طرح کندرو در محور سوادکوه خواهیم بود، گفت: طرح کندرو برای عبور و مرور داخل شهری و افزایش ایمنی ساکنان طراحی می شود و در طرح در حال اجرای مشاوران دیده نشده است که رایزنی برای تصویب آن در حال انجام است.

علیپور از برنامه‌ریزی برای ایجاد زیرگذر ورودی بالا زیراب و جوارم در طرح چهار باند شدن محور سوادکوه خبر داد و افزود: منطقه جوارم به دلیل مسافرپذیر بودن نیاز به زیرگذر مناسب و نزدیک دارد که باید برنامه‌ریزی لازم برای اجرایی شدن آن انجام شود./س

برچسب ها: محور ، سوادکوه ، تصویب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.