رئیس سابق کمیته کوهستان فدراسیون دوچرخه سواری گفت: قمری تنها یک صندلی را از آن خود کرده است، تصمیمات توسط خالقی گرفته می شود و همه گوش به فرمان او هستند.

آهاب احمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کمیته کوهستان در فدراسیون دوچرخه سواری تا به امروز هیچ جایگاه ثابتی را پیدا نکرده است ، به طوری که نه برنامه تیم ملی کوهستان مشخص است و نه بودجه موردنظر از سوی فدراسیون برای این رشته در نظر گرفته شده است.

رئیس سابق کمیته کوهستان فدراسیون دوچرخه سواری ادامه داد: کوهستان برای مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری هیچ اولویتی ندارد وبه این رشته اهمیتی داده نمی شود، انگار کوهستان مثل فرزند خوانده ای می باشد که فقط فدراسیون این رشته را تحت پوشش خود گرفته است که هر از گاهی لقمه ای به آن داده می شد می گفتند این لقمه را بخور اگر نه می میری!

احمدی گفت: در 4 سال کاری من در این رشته شواهد نشان داده است که هر فعالیت در این رشته با هزینه ای شخصی خودم صورت می گرفت، تا بتوانم حداقل به اعتماد ملی پوشان و هدفهایشان برای قهرمانی بپردازم ولی متأسفانه کسانی که چوب لای چرخ ها می کنند، در این فدراسیون زیاد است که می خواستند هزینه هایشان صرف رشته های دیگر مثل سرعت، تریال و ....شود.

احمدی خاطر نشان کرد: تمامی این مسائل باعث شد کلاً رشته کوهستان منحل شود از سویی دیگر کسانی که هیچ سر رشته ای از دوچرخه سواری ندارند و حتی نمی دانند دوچرخه چیست! مشغول به کار هستند.

رئیس سابق کمیته کوهستان دوچرخه سواری تأکید کرد: خالقی دبیر فدراسیون بیشتر از قمری در تمامی مسائل دوچرخه سواری تصمیم گیرنده است و رسماً رئیس مجموعه بزرگ دوچرخه سواری هیچ جایگاهی ندارد و این خالقی است که تصمیمات خود را به قمری دیکته می کند.

وی در خصوص استعفای خود عنوان داشت: حدود چند هفته ای است که استعفایم را به فدراسیون اعلام کرده ام، جالب اینجاست که هنوز با استعفایم موافقت نشده شخصی به نام قنبری را در جایگاه من قرار داده اند که تا حالا هیچ نام و مقامی از این شخص شنیده نشده بود و قرار است پیگیری ها از سوی وزارت ورزش صورت بگیرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار