مدير روابط عمومي فرمانداري شهريار گفت: در آستانه فرا رسيدن ماه مبارک رمضان نرخ کالاهاي اساسي و اقلام خوراکي ضروري و نحوه توزيع آن از سوي مسئولين زيربط اين شهرستان با دقت نظر رصد خواهد شد.

نوري آشتيباني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به ضرورت توجه ويژه به توزيع اقلام خوراکي در بين شهروندان در ماه مبارک رمضان و ضرورت جلوگيري از سو استفاده هاي احتمالي تصريح کرد: ستاد تنظيم بازار شهرستان شهريار، در جهت توزيع هر چه مطلوب تر کالاهاي اساسي اعم از شکر، مرغ، گوشت، برنج، خرما، آرد نانواييهاي شهرستان و عرضه مستقيم ميوه و نرخ مصوب آن، تمهيدات لازم را اتخاذ و اقدامات نظارتي مقتضي را اعمال خواهد نمود.

وي در ادامه افزود: برپايي نمايشگاه ضيافت با 70 غرفه به منظور عرضه و توزيع مواد غذايي مورد نياز در بين مردم اين منطقه يکي از اقداماتي بود که در دستور کار قرار گرفت.

نوري آشتياني در نهايت تصريح کرد: اميد آن مي رود با همت و هم افزايي کليه مسئولين شهري در اين شهرستان، همچون گذشته با ارائه خدمات مطلوب به مردم شهيد پرور شهريار در ايام ماه مبارک رمضان حداکثر رضايتمندي شهروندان تامين گردد./ز

برچسب ها: شهریار ، خوراکی ، کنترل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار