بر اساس گزارش منتشره از سوی بازرس عمومی، صفحه فیس بوک وزارت خارجه امریکا کمپینی را راه اندازی کرد تا تعداد لایک های خود که کمتر از ۱۰۰ هزار بود را به طرز شگفت آوری افزایش دهد.

وزارت خارجه امریکا از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ با پرداخت ۶۰۰ هزار دلار، تعداد لایک های خود در فیس بوک را به ۲ میلیون لایک، افزایش داد.
به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین، بر اساس گزارش منتشره از سوی بازرس عمومی، صفحه فیس بوک وزارت خارجه امریکا کمپینی را راه اندازی کرد تا تعداد لایک های خود که کمتر از ۱۰۰ هزار بود را به طرز شگفت آوری افزایش دهد.

برنامه تبلیغات و ایجاد کلیک و لایک، استراتژی بود که بخش بین المللی وزارت خارجه بین سالهای ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ ایجاد کرد تا تعداد لایک های خود روی فیس بوک را بالا ببرد.

در نتیجه این برنامه تبلیغاتی، با هزینه ۶۰۰ هزار دلاری، کسب دو میلیون لایک برای صفحات وزارت خارجه روی فیس بوک بوده که به گفته گزارش نویس، تنها هدر دادن منابع مالی در دو سال مذکور بوده است.

جالب عدم استقبال کاربران از صفحات غیر انگلیسی وزارت خارجه بوده است که قابل توجه است.

در این گزارش همچنین آمده، ترغیب کاربر برای کلیک روی عکسهای نامربوط برای گرفتن لایک از روشهای نامناسب برای افزایش لایک های فیس بوکی بوده است و این نشان می دهد چگونه لایک ها به صورت غیر واقعی تولید شده اند که در نسبت غیر عادی تعداد کامنتها و لایک ها خود را روی صفحات مذکور نشان می دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.