مديرعامل انجمن سينماي جوان کشور گفت: به زودي، کارگاه هاي آموزش انيميشن، در دفاتر سينماي جوان سطح کشور راه اندازي مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

قاسم ميرزاخاني، در آيين اختتاميه چهل و نهمين جشنواره فيلم کوتاه سينماي جوان با عنوان بام ایران، در شهرکرد اظهار کرد: بيش از پنج ماه است که تدارکات لازم براي برگزاري اين جشنواره از سوي عوامل اجرايي در ستاد مرکزي و در استان چهارمحال و بختیاری، پیش بینی شده است.

وي افزود: انجمن سينماي جوان سه دهه است که در کشور فعاليت دارد و عناصر سينماي حرفه‌اي را در کشور شناسايي و ارائه مي دهد.

ميرزاخاني با اشاره به اهداف برگزاري اين جشنواره، تصريح کرد: شناسايي استعدادهايي که در اقصي نقاط کشور وجود دارد و فراهم کردن موقعيتي که در آن جوانان با استعداد بتوانند توانمندي‌هاي خود را به همگان نشان دهند از مهمترين اين اهداف است.

مديرعامل انجمن سينماي جوان کشور، آموزش، توليد و عرضه فيلم را مهمترين برنامه‌هاي اين انجمن برشمرد و گفت: اين در حالي است در دو سال اخير با تشکيل کلاس‌هاي آموزشي عکاسي در اين دفاتر، فعاليت خود را در اين حوزه نيز آغاز کرده‌ايم.

ميرزاخاني با اشاره به عکس‌هايي که در اين جشنواره شرکت داده شد، اظهار کرد: عکس‌هاي قابل تحسيني در اين جشنواره عرضه شد و اين، ما را در ادامه اين راه مصمم‌تر مي کند.

وي همچنين از ايجاد کارگاه‌هاي انيميشن در دفاتر سينماي جوان کشور خبر داد و افزود: در اين کارگاه‌ها طي 15 ماه، 17 عنوان اصلي انيميشن ‌سازي به افراد آموزش داده مي شود.

ميرزاخاني بر ضرورت تکميل هرچه سريع‌تر مجتمع سينمايي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد و گفت: با قول مساعد استاندار اين مجتمع ظرف يک ماه آينده به بهره برداري مي رسد.

مديرعامل انجمن سينماي جوان کشور خاطرنشان کرد: ما نيز در تجهيز اين مجتمع کمک‌هاي لازم را انجام مي دهيم.

چهل و نهمين جشنواره فيلم کوتاه سينماي جوان با عنوان بام ایران، با شرکت هنرمندانی از 16 استان کشور، و در بخش های فیلم کوتاه، عکس و فیلمنامه، در شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد. /س

برچسب ها: آموزش ، انیمیشن ، سینمای ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.