برنامه زنده تلویزیونی" مادر، کودک، تندرستی" همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان بر روی آنتن شبکه سلامت سیما می رود.

مریم فیروزی تهیه کننده این برنامه در خصوص " مادر، کودک، تندرستی" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این مجموعه برنامه در پاسخ به نیاز روز افزون جامعه به بهره برداری از اصول صحیح فرزند پروری در ابعاد تامین کننده سلامت جسم، روان و سلامت معنوی در سنین بسیار پر اهمیت و سرنوشت ساز کودکی ساخته می شود و مکمل آموزش هایی است که خانواده ها در سطوح مختلف به صورت پراکنده و انسجام نیافته و غیر کلاسیک به صورت تجربی یا از طریق رسانه های مختلف دریافت کرده اند.
وی در باره اهداف این برنامه افزود: هدف اصلی این برنامه کمک به والدین و دست اندرکاران نگهداری و پرورش کودکان در جهت رسیدن به الگوهای درست و دستیابی به روش کار آمد بهداشت و سلامت و تربیت روحی و جسمی فرزندان این مرز و بوم به عنوان ارزشمند ترین سرمایه های کشور است.
فیروزی همچنین بیان داشت: " مادر، کودک، تندرستی" تلاش می کند تا از راه تامین آموزش های لازم در حوزه بهداشت عمومی مادر و کودک، روش های سالم سازی محیط، کنترل بیماری های واگیر دار و ارتقا سطح ارائه خدمات مناسب پزشکی و پرستاری پاسخگوی بخش کوچکی از اهداف والا و گسترده شبکه سلامت در حوزه تامین سلامت جامعه باشد.
این تهیه کننده سیما یادآور شد: سری جدید برنامه "کودک من" که از این پس با عنوان" مادر، کودک، تندرستی" و با تغییر ساعت پخش هر روز شنبه تا پنج شنبه ساعت 11 تا 12:30 بصورت زنده برروی آنتن شبکه سلامت سیما خواهد رفت و با فضای گرافیکی جدید و آیتم های متنوع برنامه ای آموزنده  در قالب یک برنامه زنده ترکیبی و منطبق با بهترین استاندارد های محتوا و ساختار را به بینندگان خود عرضه می کند این مهم حاصل تلاش و حمایت ها و هدایت های گروه بهداشت و درمان شبکه سلامت سیما است که امیدوارم مورد توجه بینندگان قرار گیرد.
فیروزی در خصوص کارشناسانی که در این برنامه حضور پیدا می کنند خاطر نشان کرد: برای پاسداشت اعتماد مخاطب به رسانه ملی در انتخاب و دعوت از کارشناسان مدعو در این برنامه اتاق فکر و گروه بهداشت و درمان
 نهایت دقت های لازم را مبذول می دارند تا مجرب ترین و بهترین متخصصین هر حوزه تخصصی در برنامه حضور یابند و  همچنین پژوهشگران و نویسندگان برنامه در تهیه و تنظیم متون و سوالات  از آخرین و معتبرترین متون پزشکی بهره می گیرند تا بخش هایی از برنامه که تحت عنوان میان برنامه ها و گزارش ها تقدیم بینندگان می گردند نیز از ارزش علمی کافی و کامل برخوردار باشند.
گفتنی است مریم فیروزی از سال 74 تاکنون به طور مستمر در برنامه سازی در حوزه بهداشت و سلامت در گروه دانش شبکه چهار سیما فعال بوده و مجموعه برنامه های "بهداشت و بیماری ها"، "مجله پزشکی"، "بیماری های خاص"، "میز گرد استرس"، "جدال با سرطان"، "تروما"،" پنجره ای به خوشبختی"، "شگفتی های آفرینش انسان "،"حکیم هگمتانه" و... را  منحصرا در حوزه پزشکی تهیه نموده است.
"یک زمین برای زندگی"، "پیشگامان جهاد علمی"،" پرتو"، "طلوع "و" اردی بهشت"  از دیگر برنامه های ساخته  شده توسط این تهیه کننده هستند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار