فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: این استان بعنوان سینه ستبر و پیشانی نظام اسلامی، یکی از امن ترین استان های کشور در حوزه انتظامی و امنیتی است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


سردار سرتیپ 2 پاسدار کریم کشوری افزود: پلیس خدمتگزار برای ایجاد امنیت و آرامش در این استان همه توان و تلاش خود را بکار گرفته تا مردم رضایت کامل از عملکرد پلیس داشته باشند.


وی با اشاره به اینکه قصرشیرین بعنوان پیشانی نظام جمهوری اسلامی در حوزه انتظامی از شهرهای اثرگذار کشور است که جایگاه مهمی در این استان دارد، گفت: برای ایرانیان قصرشیرین، بعنوان محل تردد زوار عتبات عالیات و همجوار بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) از ابعاد اقتصادی، سیاسی، امنیتی و انتظامی اهمیت بسزایی دارد.

رییس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه امنیت تولید جمعی و شرط اجرای درست هر گونه فعالیت در هر بعدی است ادامه داد: نیروی انتظامی حافظ امنیت است ولی امنیت با همکاری و مشارکت دیگر دستگاه ها ایجاد می شود لذا مجموعه ای موفق عمل می کند که همراه با دیگر دستگاه ها در راستای ارتقای امنیت تلاش کند.

وی با اشاره به اوجود جو سازی های دشمنان نظام در مقطع زمانی انتخابات گفت: دشمنان می خواستند فرصت انتخابات را به تهدیدی علیه نظام تبدیل کنند، با تدابیر و سخنرانی های مقام معظم رهبری و فهم و درایت ملت ایران شاهد پیروزی و سربلندی نظام و ناامیدی دشمنان بودیم.

سردار کشوری اضافه کرد: با تدابیر مقام معظم رهبری احکام فرماندهان نیروی انتظامی سه ساله صادر می شود و دلیل آن این است که خدمت در نیروی انتظامی کاری بسیار سنگینی است لذا برای حفظ شادابی نیروها و تحول شاهد تغییر و تحولات در سطح نیرو هستیم./س

برچسب ها: امن ترین ، استان ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.