سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: مراکز اقامتی استان به گردشگران ورودی در ایام ماه مبارک رمضان تا 40 درصد تخفیف ارائه می‌کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، قادر تقی‌‌زاده ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های توسعه گردشگری در اردبیل گفت: با هماهنگی‌هایی که انجام شده علاوه بر نظارت‌های همیشگی هر یک از دستگاه‌های نظارتی استان از تأسیسات گردشگری، نظارت‌های مشترک نیز از این تأسیسات انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نظارت مشترک با حضور نمایندگانی از دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی – درمانی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، مدیریت نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی و حمل و نقل صورت می‌گیرد، عنوان کرد: افزایش کیفیت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران از جمله اهداف نظارت‌های صورت از تاسیسات گردشگری گرفته است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: این نظارت‌ها به صورت ویژه و پس از ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد.

تقی‌زاده از تهیه بسته‌های مسافرتی 10 روزه از طرف دفاتر خدمات مسافرتی استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه مراکز اقامتی استان تا 40 درصد تخفیف برای مسافران ورودی به استان در این ایام در نظر گرفته می‌شود استان اردبیل یکی از مقصد‌های ارزان برای گردشگرانی است که می‌خواهند از جاذبه‌های گردشگری استان در این ایام استفاده کنند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه متناسب با ایام ماه مبارک رمضان تورهای زیارتی نیز برای گردشگران در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: امیدواریم مسافران با بازدید از جاذبه‌ها و استفاده از مواهب طبیعی و آثار تاریخی و مجتمع‌های آب‌درمانی از اثرات معنوی این سفر استفاده کنند.

تقی‌زاده گفت: با هدف راحتی مسافرانی که در ماه مبارک رمضان به استان اردبیل سفر می‌کنند مجوزهایی برای مراکز پذیرایی بین راهی صادر شده و نظارت‌های لازم نیز با هدف ارائه خدمات بهینه به گردشگران در این مراکز انجام شده و با تخلفات احتمالی برخورد می‌شود.

 وی در پایان سخنان خود با اشاره به تورهای رایگان اردبیل‌گردی در استان و استقبال گردشگران از این تورها نیز بیان داشت: از همکاری شهرداری اردبیل در برپایی چادرهای اطلاع‌رسانی به منظور توزیع نقشه و بروشور به گردشگران ورودی در مبادی شهر اردبیل قدردانی می‌کنیم و امیدواریم که مشارکت دستگاه‌ها در خدمات‌رسانی مناسب به گردشگران روز به روز افزایش یابد.
برچسب ها: گردشگری ، اردبیل ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.