مدیر قلعه شادی بوستان ولایت، از احداث جایگاه ویژه جنگ شادی در این بوستان خبر داد.

علیرضا خادمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: جایگاه ویژه جنگ شادی همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در قلعه شادی بوستان ولایت احداث و افتتاح می شود.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این جایگاه با ظرفیت 700 نفر و مساحت هزار متر مربع در قلعه شادی جنب درب ورودی شماره 2 بوستان ولایت همزمان با ایام ماه مبارک رمضان آماده بهره برداری خواهد شد.
 
خادمی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: ویژه برنامه های جشن رمضان و ایام تابستان از ساعت 8 تا 10 شب ویژه عموم شهروندان با اجرای نمایش های طنز، اکروبات، موزیکال نمایش ویژه کودکان، حرکات نمایشی، کنسرت، جنگ شادی، تقلید صدا، مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز در جایگاه ویژه جنگ شادی برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: در صورت استقبال شهروندان ویژه برنامه های جایگاه جنگ شادی در دو سانس 8 تا 10 شب، 10 تا 12 شب روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته به صورت برنامه هفتگی طی سال 92 و سال های آتی برگزار خواهد شد.
 
خادمی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری همایش های اختصاصی شهروندان و مراکز دولتی در جایگاه ویژه جنگ شادی از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی در پایان با اشاره به نحوه ی ارائه خدمات این طرح افزود: شهروندان برای استفاده از ارائه خدمات ویژه پایگاه جنگ شادی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55022816 تماس حاصل نمایند./ز
 

برچسب ها: احداث ، جایگاه ، ولایت ، بوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار