فرمانده انتظامی فسای استان فارس از دستگیری دو سارق مسلح که از آرایشگاه‌های زنانه در آن شهرستان سرقت می‌کردند خبر داد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ مصطفی محمدی اظهار داشت: در پی وقوع چند سرقت مسلحانه از آرایشگاه‌های زنانه و با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری سارقان مسلح در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام کارهای اطلاعاتی سارقان شناسایی شدند و زمانی که آنان با استفاده از یک موتورسیکلت در حال تردد بودند، مشاهده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا ادامه داد: با اقدام به‌موقع ماموران، موتورسیکلت متوقف و هر دو نفر دستگیر و تحقیقات از آنان آغاز شد.

محمدی ابراز داشت: در بازرسی بدنی از متهمان یک اسلحه کلت کمری با سه فشنگ مربوطه، یک کلاه، یک تیغه چاقو، یک سیم‌چین و دو گوشی موبایل از آنان کشف شد.

وی بیان کرد: در تحقیقات صورت گرفته از متهمان سرقت از آرایشگاه‌های زنانه از آنها کشف و اعلام کردند که طلاهای مسروقه را در یک دامداری متعلق به پدر یکی از متهمان در یکی از روستاهای اطراف مخفی کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا خاطرنشان کرد: بلافاصله ماموران به محل عزیمت و در بازرسی از آنجا یک تک‌پوش طلا، سه زنجیر و پلاک طلا، دو گوشواره و یک دستبند طلا کشف کردند.

محمدی در مورد نحوه سرقت گفت: سارقان با شناسایی آرایشگاه‌های زنانه در محل‌های خلوت در یک فرصت مناسب با پوشاندن سر و صورت خود وارد آرایشگاه شده و با تهدید سلاح طلا و جواهرات زنان را به سرقت برده و متواری می‌شده‌اند.

وی در پایان به سارقان و کسانی که قصد اخلال و بر هم زدن نظم و امنیت عمومی را دارند هشدار داد هرچه سریع‌تر دست از نیات مجرمانه خود برداشته و به آغوش جامعه بازگردند در غیر این صورت توسط پلیس دستگیر و به سزای عمل مجرمانه خود می‌رسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.