برپايي مجمع عمومي بيمه مركزي پيش از اتمام مهلت قانوني از علاقه متوليان صنعت بيمه به شفاف سازي صورت هاي مالي و عملكردي اين صنعت حكايت دارد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، سيد شمس الدين حسيني  وزير امور اقتصادي و دارايي در پايان مجمع ساليانه بيمه مركزي در خصوص كيفيت برگزاري اين مجمع، ضمن اعلام اين مطلب افزود: مجمع عمومي بيمه مركزي با ساير مجامع يك تفاوت اساسي دارد و به عبارت ديگر مجمع فعاليت تمامي شركت هاي بيمه اي كشور به حساب مي آيد كه همين امر شرايط خاصي را براي برگزاري اين مجمع رقم مي زند.

وي تصريح كرد: خوشبختانه در اين مجمع تمامي صورت هاي مالي بدون هيچگونه ابهامي به تأييد و تصويب رسيد و همه اعضاي مجمع بر اين نكته اذعان داشتند كه بيمه مركزي از حيث حسابرسي و مالي در وضعيت مناسبي به سر می برد.

وزير امور اقتصادي و دارايي به لزوم تعامل بيشتر دستگاه هايي اقتصادي با صنعت بيمه اشاره كرد و افزود: در گزارش هاي سازمان ها و دستگاه هاي ناظر به نكته يا ابهام خاصي برخورد نكرديم و مجمع در فضايي لبريز از تفاهم و همدلي به كار خود پايان داد.

شايان ذكر است مجمع عمومي ساليانه بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران با حضور وزير امور اقتصادي و دارايي و ساير اعضا و نمايندگان دستگاه هاي عضو در محل بيمه مركزي برگزار شد.
برچسب ها: مجمع ، بیمه مرکزی ، شفافیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار