تیم ملی بسکتبال بزرگسالان در روز چهارم جام ویلیام جونز با نتیجه 90 بر 54 مصر را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال ایران که دیروز با استراحت بازیکنان اصلی به مصاف تیم دوم میزبان رفت، در روز چهارم با ترکیب اصلی مقابل مصر قرار گرفت. حامد سهراب نژاد، جواد داوری و آرن داودی سه بازیکنی بودن که امروز در ترکیب 12 نفره قرار نگرفتند.

تیم ایران که از ابتدا تا انتهای بازی از مصر پیش بود هر چهار کوارتر را با نتایج 19 بر 8، 25 بر 9، 19 بر 15 و 27 بر 22 برد و در نهایت با نتیجه 90 بر 54 برنده شد.

آمار بازیکنان و بهترینها

حامد آفاق و روزبه ارغوان هر کدامبا 12 امتیاز بیشترین امتیاز را برای ایران به دست آوردند. صمد نیکخواه 11 امتیاز، 5 پاس گل و چهار توپربایی و اوشین ساهاکیان هم 10 امتیاز, چهار ریباند و 3 توپربایی داشتند.

مهدی کامرانی 9 امتیاز و شش پاس گل؛ حامد حدادی 8 امتیاز، 7 ریباند و 3 توپربایی؛ محمد جمشیدی 7 امتیاز و 6 ریباند؛ اصغر کاردوست 7 امتیاز و 8 ریباند؛ محمد حسن زاده 2 امتیاز؛ سعید داورپناه 3 امتیاز؛ سامان ویسی 4 امتیاز و امیر صدیقی 5 امتیاز در این دیدار به دست آوردند. 

سایر بازیها

در اولین دیدار امروز تیم امریکا 101 بر 69 چین تایپه ب را برد. نماینده آمریکا دیروز با اختلاف 85 بر 79  از کره شکست خورده بود.

تیم لبنان هم که در بازی اول از چین تایپه ب باخته بود دیروز 83 بر 63 چین تایپه الف را برد. لبنانی ها همچنان بدون لورن وودز بازیکن تبعه خود بازی می کنند. وودز دیروز کارهای مربوط به تابعیت خود را پایان داده و پاسپورت لبنانی دریافت کرد. بازیکن امریکایی لبنان به احتمال زیاد روز جمعه اولین بازی خود را مقابل اردن انجام می دهد. /مح
برچسب ها: جونز ، ملی ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار