وزنه‌بردار دسته ۶۹ کیلوی ایران نایب قهرمان بازی‌های دانشجویان جهان شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران : در رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های دانشجویان جهان که به میزبانی روسیه در حال برگزاری است امروز در وزن 69 کیلوگرم با حضور جابر بهروزی و 9 وزنه‌بردار دیگر پیگیری شد که در نهایت بهروزی به عنوان نایب قهرمانی رسید و مدال نقره این مسابقات را بر گردن آويخت.

گفتنی است : جابر بهروزی برای اولین‌بار وزنه وزنه 143 کیلویی را مهار کرد، وی در بار دوم نتواسنت وزنه 147 کیلویی را بالای سر ببرد که در نهایت برای سومین حرکت خود این وزنه را هم بالای سر برد و به عنوان دومی در یکضرب رسید.

وزنه‌بردار چینی با رکورد 151 کیلو که رکورد جدیدی برای حرکات یک‌ضرب دسته 69 کیلو در بازی‌های دانشجویی جهان محسوب می‌شود، اول شد.

بهروزی حرکات دوضرب را با مهار وزنه 175 کیلویی آغاز کرد، وی برای حرکت دوم وزنه 180 کیلویی را انتخاب کرد که در مهار آن ناکام ماند. وی در بار سوم هم در مهار این وزنه ناموفق بود و در نهایت با مجموع 322 کیلوگرم نایب قهرمان شد.

در این دسته فریدون قلی‌اف از آذربایجان با مجموع ۳۲۳ کیلوگرم قهرمان شد و رکورد این رقابت‌ها در مجموع را هم شکست و پس از بهروزی هم وزنه‌برداری از فرانسه با مجموع ۳۱۵ کیلو به عنوان سومی رسید.

بهروزی در حالی به این عنوان رسید که 18 روز پیش در رقابت‌های قهرمانی آسیا با مهار وزنه‌های 147 کیلویی در یکضرب، 176 کیلویی در دوضرب و مجموع 323 کیلو به عنوان قهرمانی آسیا رسیده بود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار