رئیس ستاد عتبات عالیات لرستان از اجرای بیش از 70 پروژه در کشور عراق خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران لرستان اصغر حقی‎پور افزود: از این 72 پروژه اجرایی در کشور عراق 33 مورد در نجف، ۲۲ پروژه در كربلا، ۱۵ پروژه در كاظمين و مابقي در شهر سامرا اجرا می‎شود.

وی با بیان اینکه طرح‎هاي مرمت و بازسازي عتبات عاليات در كشور عراق با استفاده از هدايا و نذورات پرداختي مردم توسط ستاد بازسازي استان اجرا مي‎شوند، بیان کرد: مردم استان بیش از ۶۰ ميليارد ريال نذورات و كمك‎هاي خود را براي بازسازي عتبات عاليات كشور عراق اهدا كردند که از اين ميزان بيش از ۴۰ ميليارد و ۱۸۸ ميليون ريال وجوهات مردم و مابقي با كمك يك خيّر بومي پرداخت شده است.

مدیر کل عتبات عالیات لرستان اظهار کرد: كمك‎هاي مردمي شامل بيش از ۱۲ كيلوگرم طلا، بيش از ۳۵۹ گرم نقره و يك ميليارد ريال از محل شركت ماشين‎سازي لرستان بوده است.

حقی‎پور تصريح كرد: احمدرضا گودرزي خيّر لرستاني براي ساخت زائرسرای حضرت زهرای مرضيه در كربلای معلي نيز تا كنون بيش از ۱۰ ميليارد و ۷۸۲ ميليون ريال اهدا كرده است.

وي یادآور شد: ارسال دو هزار و ۵۵۰ متر مربع سنگ چينی و كريستال، ۸۰۰ تن كاشی، بيش از سه هزار تن سيمان و ۹۰۰ ميليون ريال از محل حقوق كاركنان بانك صادرات براي ساخت درب حرم امام موسی(ع) از ديگر نذورات و كمك‎های مردم لرستان بوده است./س

برچسب ها: اجرای ، طرح ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.