یك اثر ارسالی از خانه عكاسان ایران مورد پذیرش گروه داوری چهارمین مسابقه و نمایشگاه بین المللی عكاسی Photo-vacation 2013 در كشور بلغارستان قرار گرفت .

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، در این مسابقه كه به صورت دیجیتال و در دو بخش رنگی با موضوع آزاد و منظره برگزار می شود، یك عكس از علی رمضانی برای حضور در نمایشگاه و چاپ در كتاب مسابقه انتخاب شد.  
در این مسابقه كه چهارمین سال خود را با موفقیت پشت سر می گذارد ، از میان 18 هزار و 200 عكس دریافتی از 4 هزار و 380 عكاس از 49 كشور جهان، تعداد 238 عكس برای نمایشگاه انتخاب شد.  
این نمایشگاه از تاریخ 9 تیرماه تا 10 مرداد ماه سال جاری به مدت یك ماه ابتدا در شهر صوفیه و سپس به مدت چهار ماه در چند شهر بزرگ این كشور از جمله وارنا، بورگاس، پلوودیف، دوبریچ و سلیفون به نمایش عمومی در خواهد آمد.  
برگزاری این رقابت بین المللی توسط  كلوپ عكاسی Primorsko و موسسه هنری Geopan و فدراسیون عكاسی بلغارستان و با نظارت انجمن عكاسی آمریكا PSA و تحت امتیاز رسمی فدراسیون جهانی عكاسی FIAP انجام گردید.  
علاقه مندان می توانند برای كسب اطلاعات بیشتر و مشاهده عكس های برگزیده به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی www.photovacation.org مراجعه نمایند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.