در هفته جاری با حکمی از سوی هادی رستمیان مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، علی وکیلی به عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،در هفته جاری با حکمی از سوی هادی رستمیان مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، علی وکیلی به عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه منصوب شد.
 
وکیلی تا پیش از حضور در شهر اندیشه به عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا در استان فارس مشغول فعالیت بود. همچنین قبل از وی، محمود امیرنعمتی به عنوان مدیرعامل این شهر فعالیت می کرد.

رستمیان معاون محترم وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید مهندس علی وکیلی به عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید اندیشه منصوب شدند. 

در مراسم معارفه ایشان که با حضور اعضاء هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید، اعضاء هیئت مدیره و مدیران شرکت عمران اندیشه برگزار شد ، باران هاشمزهی نيز به عضویت هیئت مدیره این شرکت درآمد.
 
براساس اين گزارش هادي رستمیان از اندیشه به عنوان یکی از شهرهای جدید پیشرو در کل کشور نام برد و اظهار داشتند:با توجه به قابلیتها و پتانسیلهای مختلف، این شهر با استقبال فراوان مردم بابت حضور در آن مواجه گشتند که این امر نشاندهنده خدمات فراوانی است که در طی سالیان گذشته توسط خادمین مردم در شرکت عمران ارائه شده است.
 
براساس اين گزارش شهر جديد اندیشه در 30 کیلومتری تهران، 3 کیلومتری شمال غربی شهریار و 7 کیلومتری جنوب شرقی کرج واقع است و به لحاظ دسترسی مناسب به شبکه های ارتباطی منطقه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
 
گفتني است شهر جدید اندیشه با وسعت 1495 هکتار بصورت مثلثی در جنوب شرقی شهر کرج و در شرق محور ملارد واقع گردیده است، اراضی مورد نظر از شرق به رودخانه کرج و از غرب به محدوده طرح توسعه و عمران شهر کرج بزرگ و از جنوب به جاده کرج به علیشاه عوض و از سمت شمال به اراضی روستای هفت جوی محدود است.

براساس اين گزارش اصولا برنامه ریزی توسعه شهر های جدید در سه دوره بلند مدت (25 ساله)، میان مدت (15 ساله)، و کوتاه مدت (5 ساله) صورت می پذیرد که در خصوص اندیشه به دلیل شروع عملیات آماده سازی و واگذاری زمین و فشار زیاد متقاضیان مسکن با فرض سال 70 به عنوان سال مبنای طرح، تا پایان سال 1375 بیش از 1900 واحد مسکونی ایجاد گردیده بود، علیرغم پیش بینی این مسئله که در دوره میان مدت طرح (سال 85) با توسعه و شکل گیری مراکز خدماتی و تاسيساتي روبنایی شهر بیش از 000/60 نفر و تا پایان دوره طرح یعنی تا سال 1395 بیش از 000/100 نفر در این شهر اسکان یابند اما بدلیل استقبال غیر منتظره مردم از اسکان در این شهر هم اکنون جمعیتی بالغ بر 000/120 نفر در اندیشه ساکن هستند، شهر جدید اندیشه از نظر شرایط اقلیمی دارای آب و هوای نسبتا گرم و خشک در تابستان و سرد در زمستان می باشد و در ارتفاع 1200 متر از سطح دریا قرار دارد.

برچسب ها: اندیشه ، شهر ، مدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار