منابع وابسته به مخالفان رژیم بحرین از به کارگیری گازهای سمی و گلوله های ساچمه ای از سوی نظامیان رژیم علیه انقلابیون این کشور خبر دادند.


به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران  به نقل از تسنیم، منابع وابسته به مخالفان بحرینی اعلام کردند: نظامیان رژیم طی روزهای گذشته 31 نفر را بازداشت کرده اند که در میان آنها یک نوجوان نیز به چشم می خورد.

این منابع بیان کردند: در این مدت 72 مورد یورش به منازل در اواخر شب و بامداد انجام شده است و نظامیان بدون رعایت اصول انسانی به آزار و اذیت ساکنان پرداخته اند.

مخالفان بحرینی افزودند: در روزهای گذشته همچنین 6 نفر از ساکنان مورد ضرب و شتم شدید و شکنجه قرار گرفتند و دو شهروند بحرینی در اثر به کارگیری خشونت زخمی شده اند.

بر اساس گزارش منابع وابسته به مخالفان به هفده منطقه با سلاح و گازهای سمی حمله شد و نظامیان رژیم به داخل منازل گاز سمی شلیک کرده اند.

منابع وابسته به مخالفان اعلام کردند: به 72 منزل یورش برده شد که در این  میان به روستاهای ستره و وادیان 25، الخارجیه 24، مهزه 8، سفاله 2، ابوالعیش2، مرکوبان 1، عراد6 توبلی 2 و القریه 2 بار مورد یورش قرار گرفتند.

بر این اساس 31 نفر از جمله یک نوجوان در مناطق: وادیان (10)، عراد (6)، مهزة (2)، عالی (2)، کرزکان (2)، الخارجیة (2)، سفالة، (1)، بنی جمرة (3)، السنابس (1)، توبلی (1)، أبو العیش (1) بازداشت شدند.

منابع بحرینی همچنین از زخمی شدن  2 نفر در کرزکان با گلوله های ساچمه ای نظامیان رژیم خبر دادند.در این مدت 6 بحرینی در ستره و القریه مورد شکنجه قرار گرفتند.

در 45 منطقه نیز تظاهرات برگزار شد که شامل: جدحفص، الدیه، الصالحیة، جرداب، البلاد القدیم، عذاری، عالی، السنابس، سلماباد، سند، الکورة، السهلة الجنوبیة، السهلة الشمالیة، توبلی، القریَّة، المصلى، رأس رمان، الجفیر، النبیه صالح، النعیم، سار، مقابة، بنی جمرة، الدراز، باربار، الشاخورة، أبوصیبع، کرانة، القدم، دارکلیب، کرزکان، الهملة، دمستان، المالکیة، بوری، صدد، الدیر، سماهیج، المحرق، مرکوبان، العکر، المعامیر، وادیان، النویدرات، مهزة بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.