دبيرکل جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب از ضيافت افطاري اين تشکل با حضور مسولان واعضاي ستاد انتخاباتي سراسر کشور در بيست و هفتم ماه رمضان خبر داد.

"سيد علي سيدي رکني" در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعاليت‌هاي اين تشکل اظهار داشت:  جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب در حال رصد اوضاع و احوال آرايش سياسي کشور و نحوه چيدمان فعالان سياسي در دولت يازدهم  است و همچنين از هيچ تلاشي براي حمايت از تشکيل يک دولت قوي دريغ نمي‌کند و اکنون در اين مسير  در حال رايزني و مطالعه  است.

دبيرکل جبهه اصولگرايان اصلاح طلب با اشاره به برنامه‌هاي اين جبهه در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در سه مرکز معنوي کشور شيراز، مشهد، قم در ليالي قدر برنامه مذهبي برگزار مي‌شود.

وي در ادامه بيان کرد: دربيست و هفتم ماه رمضان ضيافت افطاري با حضور مسولان و روساي شهرستان‌ها و اعضاي ستاد انتخاباتي سراسر کشور  در تهران از ساعت 18الي 22  برگزار خواهيم کرد و در نظر داريم ازحضور يکي از علماي قم براي  سخنراني پيرامون موضوع اخلاق سياسي و تقواي سياسي  در اين مراسم بهره‌مند شويم.

سيدي رکني گفت: در تلاشيم تا  کاخ سعد آباد را براي ضيافت افطاري جبهه اصولگرايان اصلاح طلب فراهم آوريم و همچنين در اين  ضيافت از اصحاب رسانه نيز دعوت  به عمل مي‌آيد.

 وي با اشاره به تشکيل دولت جديد اظهار داشت: دست اندرکاران تعيين اعضاي کابينه دولت  بايد به  دو کلمه مهم شعار حجت الاسلام و المسلمين دکتر روحاني مبني بر "تدبير" و" اميد"  توجه داشته باشند و ان را را درچيدمان دولت در نظر بگيرند تا مصداق واقعي تدبير و ايجاد اميد در کشور محقق شود.

دبيرکل جبهه اصولگرايان اصلاح طلب در پايان خاطر نشان کرد: از اصحاب و فعالان رسانه انتظار داريم اجازه دهند رئيس جمهور منتخب بر مبناي تدبير و ايجاد اميد دولت خود را به سوي تعالي هدايت کند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: رکنی ، ماه ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار